کد خبر : 1329624 | 10 خرداد 1395 ساعت 11:29 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

رییس کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک

شاهد بهترین بازی‌ها در ریو خواهیم بود

سرفیلیپ کراون، رییس کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک اعلام کرد که مطمئن است بازی‌های پارالمپیک امسال بهترین بازی‌ها خواهد بود و ورزشکاران بهترین کارایی را از خود نشان خواهند داد. این در حالی است که 100 روز تا بازی‌های پارالمپیک باقی مانده است.

شاهد بهترین بازی‌ها در ریو خواهیم بود

به گزارش"ورزش سه " به نقل از ایسنا، سرفیلیپ کراون، رییس کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک اعلام کرد که مطمئن است بازی‌های پارالمپیک امسال بهترین بازی‌ها خواهد بود و ورزشکاران بهترین کارایی را از خود نشان خواهند داد. این در حالی است که 100 روز تا بازی‌های پارالمپیک باقی مانده است.

 

به گزارش"ورزش سه " به نقل از سایت Inside the games، در بازی‌های پارالمپیک امسال چهار هزار و 350 ورزشکار از 170 کشور مختلف در 22 رشته ورزشی با هم ر‌قا‌بت می‌کنند.

 

در پارالمپیک 2012 لندن 251 رکورد جهانی ثبت شد. رییس کمیته‌ پارالمپیک معتقد است که در بازی‌های پارالمپیک امسال رکوردهای بیشتری شکسته می‌شوند.

 

سرفیلیپ در این باره گفت: مطمئنم که در پارالمپیک ریو ورزشکاران بهترین کارایی را خواهند داشت. این بازی‌ها بهتر از بازی‌های پارالمپیک لندن خواهد بود. بسیاری از ورزشکاران به صورت تمام وقت تمرین می‌کنند. ما دیدیم که آنها کارایی خوبی در مسابقات قهرمانی جهان داشته‌اند. آنها قدرتمندتر و سریع‌تر شده‌اند. من بسیار هیجان زده هستم. ما شاهد بازی‌های با کارایی و مهارت بالا خواهیم بود. آنچه درباره پارالمپیک ریو خوشحال کننده است، این است که در کشورها در زمینه رسانه و پوشش خبری نیز رکورد شکسته می‌شود.این مساله بر نگاه مردم نسبت به ورزش تاثیرگذار خواهد بود. پارالمپیک نگاه‌ها را به معلولان تغییر می‌دهد.

 

بازی‌های پارالمپیک امسال در 120 کشور و برای چهار میلیارد نفر نمایش داده می‌شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها