کد خبر : 1329643 | 10 خرداد 1395 ساعت 12:15 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیکو خصال:

ایران - قرقیزستان را جای دیگری برگزار کنید!

بعد از اینکه مدیر مجموعه ورزشی آزادی به تیم ملی اجازه نداد ملی پوشان پیش از دیدار با مقدونیه در چمن اصلی استادیوم تمرین کنند کی روش به وی تاخت و اذعان کرد که برخی با تیم ملی خصومت دارند!

به گزارش "ورزش سه"، اما مدیر مجموعه ورزشی آزادی با انتشار نامه ای خبر داده است که پیش تر به فدراسیون فوتبال اطلاع داده بود بلافاصله بعد از بازی های می خواهند چمن استادیوم را ترمیم کنند و از فدراسیون فوتبال خواسته بود که دیدار یا تمرینی را برای اجراء در استادیوم آزادی برنامه ریزی نکند.


تمرین کردن تیم ملی در یک زمین خوب حق تیم ملی و کی روش است و مایه تاسف است در حالی که در همسایگی ما و در امارات باشگاه ها ده ها زمین تمرین دارند تیم ملی ما یک زمین تمرین خوب ندارد! اینجا باید به فدراسیون فوتبال ایراد گرفت که با این همه درآمد در سال های اخیر دست کم زمین کمپ را ترمیم نکرد و زمانی به فکر ترمیم چمن افتاده است که تیم ملی مهیای بازی های مقدماتی جام جهانی آتی می شود.

 

1116118


عدم برگزاری هر گونه تمرین یا مسابقه ای از تاریخ 6 خرداد تا 6 تیر درخواست مدیر مجموعه ورزشی آزادی از مهدی تاج بوده است و با این شرایط باید گفت بازی با قرقیزستان هم باید در ورزشگاه دیگری برگزار شود چون این بازی قرار است 18 خرداد برگزار شود.

دیدگاه‌ها