کد خبر : 1329644 | 10 خرداد 1395 ساعت 12:17 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

جوکوویچ: نبود نادال در مسابقات ناراحت‌کننده است

نواک جوکوویچ از آسیب‌دیدگی‌ رافائل نادال و کناره‌گیری او از مسابقات اوپن فرانسه اظهار ناراحتی کرد.

جوکوویچ: نبود نادال در مسابقات ناراحت‌کننده است

به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا‌، رافائل نادال که از ناحیه مچ دست آسیب دیده بود در راند سوم مسابقات اپن فرانسه از ادامه مسابقات انصراف داد.

 

نواک جوکوویچ تنیس باز شماره یک جهان از این اتفاق اظهار ناراحتی کرد و گفت: معمولا این اتفاق نمی‌افتد که در هفته‌ دوم مسابقات گرنداسلم راجر فدرر و رافائل نادال را نداشته باشیم و این تنیس بازان آسیب ببینند. به عنوان یک تماشاگر کسی دوست ندارد که چنین اتفاقی بیفتد، زیرا حضور تنیس بازان برتر در مسابقات بسیار مهم است، اما در حال‌ حاضر این اتفاق افتاده است. اگر نادال از بازی‌های انصراف داده یعنی اتفاق جدی برای او افتاده است. او یکی از بهترین بازیکنانی است که در مسابقات حضور داشته است. نداشتن او ناراحت کننده است. با این حال من ادامه می‌دهم و امیدوارم که خوب پیش بروم.

 

او که به دنبال اولین قهرمانی خود در مسابقات اوپن فرانسه است قصد دارد در المپیک ریو نیز شرکت کند.

 

جوکوویچ درباره مشکل "زیکا" در المپیک نیز گفت: من می‌خواهم در المپیک شرکت کنم. هیچ چیز تغییر نکرده است. لغو کردن مسابقات غیر قابل تصور است. بسیاری از ورزشکاران و تماشاگران برای این بازی‌ها بر‌نامه‌ریزی کرده‌اند. سلامتی مهم است. ما نباید فقط به افرادی فکر کنیم که به ریو سفر می‌کنند. مردمی که آنجا زندگی می‌کنند چه؟ فکر می‌کنم باید از زاویه متفاوتی به این مساله نگاه کرد تا نتیجه‌ مطلوب‌تری گرفت.

 

 

دیدگاه‌ها