کد خبر : 1329659 | 10 خرداد 1395 ساعت 12:51 | 92.1K بازدید | 15 دیدگاه

عباسی: آنهایی که فحاشی می کردند، موافقش شده اند!

پاسخ مدیرعامل تراکتور به شایعات درباره قلعه‌نویی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد مذاکره با سایر مربیان دلیل بر نخواستن امیر قلعه نویی نیست.

پاسخ مدیرعامل تراکتور به شایعات درباره قلعه‌نویی

سعید عباسی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شایعات موجود پیرامون نیمکت تیم تراکتورسازی، ماندن یا رفتن امیر قلعه نویی، زمان انتخاب سرمربی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


علاقه مردم به تراکتور باعث ادامه تیمداری شد


درباره واگذاری باشگاه تراکتورسازی صحبت های زیادی مطرح می شد. خوشبختانه مسئولان سپاه به خاطر علاقه مردم به تراکتورسازی تصمیم گرفتند به تیم داری ادامه دهند. جلسه هیات مدیره ای که روز شنبه برگزار کردیم نیز به نوعی نخستین جلسه ای بود که مشخص شد تیم واگذار نمی شود.


باید هزینه ها را کاهش دهیم


در نخستین جلسه هیات مدیره برای سال جدید تصمیمات اولیه را اتخاذ کردیم. امیر قلعه نویی گزینه اول ما برای هدایت تراکتورسازی در فصل آینده بود اما تصمیم گرفتیم سایر گزینه هایی که تمایل به همکاری داشتند را نیز در نظر بگیریم. هدفمان این است که زمان گرفته نشود. بنده هم مسئول این شدم تا از مربیان برنامه های خود را دریافت کنیم. موضوع مهمی که در این امر باید به آن توجه کنیم، مسائل مالی است که دوستان عنوان می کنند باید کاهش هزینه بدهیم و در برنامه های آینده حتما باید این موضوع را لحاظ کنیم.


از اسکوچیچ برنامه نگرفتیم


ما از اسکوچیچ و هیچ مربی دیگری برنامه نگرفتیم. یکسری فرم های مربوط به باشگاه تراکتورسازی را به مربیان دادیم و جواب آنها را گرفتیم. تعداد زیادی مربی بودند که این فرم ها پر کردند و به ما تحویل دادند. هرکدام از این مربیان با ارائه این فرم ها صلاح دانستند، برنامه خاص را از آنها می خواهیم.


فکر نکنید قلعه نویی را نمی خواهیم


اگر ما از مربیان دیگر حرف می زنیم، هرگز به این معنی نیست که قلعه نویی را نمی خواهیم. ما کتبا از امیر قلعه نویی درخواست برنامه کرده بودیم و او پیش از شروع فصل یک برنامه به ما داده است. البته این برنامه وسیع نیست و دلیلش هم این است که پیش از پایان فصل تنظیم شده است. با این حال بر اساس این برنامه رایزنی می کنیم تا در هیات مدیره به نتیجه برسیم.


نظر هیات مدیره این بود سایر گزینه ها را لحاظ کنیم


اینکه می گویند من مخالف حضور قلعه نویی هستم را درک نمی کنم! ما در نیم فصل که با قلعه نویی توافق کردیم، قرار بر این شد تا بلند مدت نباشد و برای فصل بعد توافق کنیم. اگر مخالف بودم که در هیات مدیره می گفتم مخالف قلعه نویی هستم. نظر اعضای هیات مدیره این بود که سایر گزینه ها را نیز لحاظ کنیم.


دشمنان دیروز قلعه نویی، موافق او شده اند!


کسانی امروز حرف از اختلاف من با امیر قلعه نویی می زنند که تا دیروز به امیر قلعه نویی فحاشی می کردند! چه شده حالا موافق قلعه نویی شده اند؟ من بحثی روی این مسائل ندارم و منافع باشگاه را در نظر می گیرم. شرایط را برای بهتر شدن بنا می کنیم و موضوع خاصی هم وجود ندارد. حال شاید اختلاف نظراتی باشد اما می شود توافق کرد. طبیعی است چه قلعه نویی در فصل آینده سرمربی تراکتورسازی باشد، چه فرد دیگری بیاید، با شروط جدیدی ادامه کار خواهیم داد.


بازیکنان جدید


از جمع بازیکنان سال گذشته سروش رفیعی، مهدی شریفی و محمدرضا اخباری در جمع ما خواهند بود. با یکسری از بازیکنان سال قبل هم صحبت کردیم تا قراردادشان را تمدید کنیم. تعدادی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر هم اعلام آمادگی کرده اند که سرباز تراکتورسازی شوند. 13، 14 بازیکن در این لیست هستند که سرمربی تیم باید تصمیم گیری کند.

دیدگاه‌ها