کد خبر : 1329671 | 10 خرداد 1395 ساعت 13:27 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت زودهنگام ستاره پشت خط؛

آسیب دیدگی غفور خطرناک نیست

دکتر افروزی فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت امیر غفور گفت: مطمئن هستیم که این بازیکن پارگی رباط ندارد اما قطعا به بازی فردا مقابل فرانسه نمی رسد.

آسیب دیدگی غفور خطرناک نیست

به گزارش "ورزش سه"،  دکتر سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال، درباره آسیب دیدگی امیرغفور اظهار کرد: بعد از بازی دیروز یک درد خیلی کوچکی در زانوی راست احساس می کرد که از نظر خودش در حدی نبود که اعلام کند. امروز (صبح) در مراسم صبحانه یک صحبتی با من داشت و در این باره مشورت کردیم. ترحیج دادیم که ام آر آی انجام شود. یکسری تشخیص ها در ذهن من هست که خطرناک نیست اما منتظرهستیم که جواب آزمایش ام آر آی بیاید و بعد تصمیم بگیریم.


وی افزود: در این مدت هم درمان هایش را انجام می دهیم. پس به نظرم حداقل بازی فردا در ترکیب تیم نباشد بهتر است. بعد از آن روز به روز گزارش درمان او را می دهیم. اگر به این نتیجه برسیم که یک هفته یا 10 روز یا کمتر و بیشتر نیاز به درمان دارد، اعلام خواهیم کرد. در غیر اینصورت اگر به این نتیجه برسیم که می تواند در روزهای آینده به تیم کمک کند آن را هم اعلام می کنیم. فعلاً قطعی می توانم بگویم آسیب دیدگی غفور خطرناک نیست. چیزی نیست که به آینده والیبالی او ضربه بزند. بیشترین موضوعی که برای ما مهم است اینکه به بازی های آینده با صد در صد توان می رسد یا خیر. سعی می کنیم در روزهای آینده مرتب گزارش وضعیت او را اعلام کنیم.


افروزی درباره دلیل آسیب دیدگی غفور یادآور شد: گویا وی در ست چهارم بازی با کانادا بعد از اسپک در فرود، دچار احساس بدی شده است. حتی دردی نداشته و به نظر خودش موضوع قابل گفتن هم نبوده است. قادر به ادامه بازی بود. بعد از آن چند ساعت از این موضوع گذشت و مشکل درد و تورم نداشت. این یک آسیب دیدگی از ناحیه زانوی پای راست است. انشالله بعد از انجام ام آر آی نتیجه قطعی را اعلام می کنیم. مطمئن هستیم که پارگی رباط ندارد. بدترین تشخیص کشیدگی درجه یک لیگامان(خفیف) است.


فیزیوتراپیست تیم ملی در پایان تاکید کرد: جواب ام آر آی هنوز آماده نشده است. از نظر من نباید در بازی فردا به میدان برود. اما در مورد سایر بازی ها بعدا می توانم نظر قطعی بدهم. اینکه در ترکیب 14 نفره باشد و روی نیمکت باشد یا خیرموضوعی است که باید لوزانو در موردش تصمیم گیری کند.

دیدگاه‌ها