کد خبر : 1329679 | 10 خرداد 1395 ساعت 13:46 | 18.1K بازدید | 10 دیدگاه

کی‌روش بگوید 8 دفعه زمین را شخم می‌زنید

بنا، کارلوس کی‌روش می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران به انتقاد از شرایط و امکاناتشان در راه آماده‌سازی المپیک پرداخت و طعنه‌ای به حمایت‌ها از همتای خود در تیم ملی فوتبال زد.

بنا، کارلوس کی‌روش می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد بنا امروز در گفت‌وگویی از صحبت‌هایی که علیه او و نتیجه‌گیری تیم ملی کشتی فرنگی می‌شود واکنش نشان داده و کمبود امکانات و کم توجهی به ملی پوشان را بزرگترین مشکل‌شان عنوان کرده که مشابه مسائل مطرح شده کارلوس کی‌روش است ولی او می‌گوید به حرف‌های سرمربی تیم ملی فوتبال اهمیت قائل می‌شود و به آنها نه.

 

بنا در مورد انتقاد اصحاب رسانه از آنها به تسنیم گفت: در کشتی یک خبرنگار و فقط و فقط یک خبرنگار بیاید و بگوید من تا به حال به او بی‌احترامی کرده‌ام؟ من می‌گویم این حق سرمربی است. کارلوس کی‌روش برای زمین و زمان خط تعیین (تعیین تکلیف) می‌کند. هیچ کس جرأت نمی‌کند چیزی بگوید. من سرمربی تیم ملی هستم. می‌گویم من جنبه ندارم. این حق سرمربی است. به طور مثال فردا شما تماس گرفتی و من جواب شما را ندادم. شما به عنوان خبرنگاری که به قلمت قسم خوردی، باید به این خاطر که من جوابت را ندادم، با من لج کنی و شروع کنی از من بد بنویسی؟ خیلی‌ها این کار را انجام می‌دهند.

 

او ادامه داد: مگر بعد از صحبت‌های من راجع به کمبود امکانات، رسول خادم مصاحبه نکرد و نگفت همه این موارد چیزهای تازه‌ای نیستند؟ و اگر خودش رئیس فدراسیون نبود، به خاطر این کمبودها می‌رفت. شما برای یک فوتبالی که هیچ چیز نمی‌شود، چون آقای کی‌روش گفته 8 دفعه زمین را شخم می‌زنید و 500 نوع تخم کبوتر و تخم چمن از هلند می‌آورید و زیرساخت درست می‌کنید تا به هیچ جای این آقا برنخورد! بعد منِ بدبخت حق ندارم بگویم؟ بعد، فردا که المپیک شروع می‌شود، مردم از شما توقع ندارند چون شما در جایگاه دیگری نشسته‌اید بلکه از سرمربی تیم توقع دارند. اگر در المپیک خدای نکرده نتیجه نگیریم و من از کمبود امکانات گلایه کنم، می‌گویید چرا همان موقع نگفتی. الان دارم می‌گویم تا نوشدارو بعد از مرگ سهراب نشود.

دیدگاه‌ها