کد خبر : 1329730 | 10 خرداد 1395 ساعت 15:31 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بوکس استان البرز:

حق کاظم زاده حضور در انتخابی المپیک است

سرمربی تیم بوکس استان البرز با تاکید بر اینکه سجاد کاظم زاده در رقابت های انتخابی وزن 69 کیلوگرم تیم ملی مقابل امین قاسمی پور به برتری دست یافته است، گفت: حق این بوکسور جوان حضور در پیکارهای گزینشی المپیک است که باید به او داده شود.

 حق کاظم زاده حضور در انتخابی المپیک است

به گزارش"ورزش سه" به نقل از ایرنا، محمدحسین قنبرپور در خصوص شائبه های به وجود آمده در رقابت انتخابی تیم ملی بین سجاد کاظم زاده از البرز و امین قاسمی پور از گیلان که طرفین خود را برنده آن می دانند، اظهار داشت: قاسمی پور از قهرمانان خوب بوکس ایران است، اما باید بپذیرد که رقابت انتخابی را به بوکسور جوان استان البرز باخته است.

 

وی افزود: در رقابت انتخابی نخست که کاظم زاده به برتری دست یافت، دوستان کمیته فنی تماس گرفته و پس از دقایق طولانی بحث و تبادل نظر ما را مجاب کردند تا دوباره رقابت برگزار شود.قنبرپور ادامه داد: حسن نهرودی از مسوولان فنی فدراسیون به من اعلام کرد که قاسمی پور سال ها در تیم ملی زحمت کشیده و به دلیل کسوتی که دارد، بار دیگر مبارزه تکرار شود که آنرا قبول کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه دومین مبارزه بین این دو بوکشور روز دوم خردادماه برگزار شد، بیان داشت: اگر کاظم زاده در نخستین مبارزه 30 درصد از حریف برتر بود در رقابت دوم بسیار عملکرد بهتری داشت.سرمربی تیم بوکس استان البرز، اظهار داشت: بهمن نکیسا از داوران نامدار کشور که در مبارزه انتخابی مسئولیت داشت به رئیس استان البرز اعلام کرد که سجاد کاظم زاده برنده انتخابی هاست.

 

وی با انتقاد از اعلام نشدن رای دو مبارزه انتخابی به صورت علنی از سوی داوران و بالا نبردن دست بوکسور پیروز، افزود: همین مساله باعث به وجود مشکلات شد.مربی اختصاصی سجاد کاظم زاده ادامه داد: یکی از مسئولان فدراسیون بوکس به من اعلام کرد که با وجود اینکه کاظم زاده برنده است، اما به خاطر تجربه بیشتر قاسمی پور او به رقابت های انتخابی المپیک در باکو اعزام می شود.

 

قنبرپور با تاکید براینکه امین قاسمی پور دیگر آمادگی سال های گذشته را ندارد، گفت: او در اوج آمادگی و جوانی در قهرمانی جهان، المپیک، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا به توفیقی دست نیافت و حال چگونه می خواهد در این سن و سال و درحالیکه انتخابی ها را باخته است، در باکو موفق باشد.

 

وی افزود: آنقدر وجدان دارم که اگر قاسمی پور برتر بود حتما به اعزام وی رای می دادم، اما همه می دانند که قاسمی پور آن بوکسور چند سال قبل نیست. ضمن اینکه او در پیکارهای حرفه ای جهان که ماه آینده در بلغارستان برگزار می شود، شانس المپیکی شدن را دارد.

 

قنبرپور در مورد اقدامات هیات بوکس استان البرز برای گرفتن حق سجاد کاظم زاده تصریح کرد: همین امروز نامه ای را با امضای «مجتبی اسکندری» رئیس هیات بوکس استان البرز به رئیس فدراسیون، وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک، نمایندگان البرز در مجلس، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان فرستادیم تا حق این بوکسور جوان را بگیریم.

 

وی گفت: به این مساله تاکید دارم که اگر مسئولان فدراسیون بخواهند، حاضر هستیم هر روز بین کاظم زاده و قاسمی پور انتخابی برگزار شود، چراکه به برتری بوکسور جوان البرزی اطمینان داریم.

دیدگاه‌ها