کد خبر : 1329743 | 10 خرداد 1395 ساعت 16:24 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

طراح کاپ جام حذفی:

جام ما تقلید از بوندسلیگا نبود

فرهد می گوید به هیچ عنوان اینگونه نیست و طرح ما تقلیدی از جام بوندسلیگا نیست.

جام ما تقلید از بوندسلیگا نبود

به گزارش"ورزش سه"، جام قهرمانی حذفی دوروز قبل در شلمچه رونمایی شد و شب گذشته به ذوب آهن پس از برد در ضربات پنالتی رسید. انتقادات زیادی به طرح کاپ قهرمانی جام حذفی شده است و آن را تقلید از بونسلیگا دانسته اند. پاسخ فرشاد فرهد طراح این جام را باهم درباره این طرح می خوانیم.


فرشاد فرهد طراح کاپ قهرمانی جام حذفی در گفت وگو با "ورزش سه"، درباره اینکه این طرح خرد جمعی بوده است، گفت: به هیچ عنوان اینگونه نبوده است و من وقتی صحبت های آقای فتاحی را خواندم متعجب شدم. من 9 ماه روی طرح این کاپ کار کرده ام. 6 ماه مطالعه و 3 ماه غالب گیری تا این کاپ دیروز در شلمچه رونمایی شد.


فرهد در ادامه گفت: من 7 سال است با سازمان لیگ همکاری می کنم، ابتدا طراحی مدال و 3 سال است که استیج برای قهرمان راه انداخته ایم.


وی درباره این مسئله که کاپ قهرمان جام حذفی تقلید از جام قهرمانی بوندسلیگاست، گفت: به هیچ عنوان اینگونه نیست و طرح ما تقلیدی از جام بوندسلیگانیست. طرح دایره در هنر مفهومی نشان دهنده اجتماع بوده است، توپی که روی ان است نشان دهنده فوتبال است. تاریخچه جام حذفی پشت کاپ حک شده است و روی کاپ مسجدجامع خرمشهر حک شده است، گندم نیز نماد صلح و آبادانی کشور روی این کاپ است.

دیدگاه‌ها