کد خبر : 1329756 | 10 خرداد 1395 ساعت 17:31 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بارسلونا به دنبال جذب خوان ماتا و گوتزه

خوان ماتا و ماریو گوتزه، احتمالا فصل آینده جایگاهی در یونایتد و بایرن مونیخ نخواهند داشت و باشگاه های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این دو بازیکن هستند.

بارسلونا به دنبال جذب خوان ماتا و گوتزه

به گزارش "ورزش سه"، وقتی ژوزه مورینیو رسما به عنوان مربی فصل آینده منچستریونایتد معرفی شد، بلافاصله گمانه زنی ها در مورد ادامه حضور ماتا نیز در این باشگاه شروع شد. مورینیو سال 2013 وقتی از رئال به چلسی پیوست، در نیم فصل عذر ماتا را خواست و او به ناچار راهی یونایتد شد و حالا یک بار دیگر این دو به هم رسیده اند.

رسانه های انگلیسی از جدایی حتمی ماتا خبر داده اند و موندودپورتیوو نیز در گزارشی ویژه ادعا کرده است که بارسلونا یکی از تیم های خواهان این بازیکن است و به احتمال زیاد پیشنهاد خود برای جذب ماتا را طی روزهای آینده به اطلاع مدیران یونایتد خواهد رساند. ماتا می تواند به عنوان یک مهاجم کاذب، گزینه خوبی برای جانشینی MSN باشد.

 

1111247

 

این منبع از علاقه بارسا برای به خدمت گرفتم ماریو گوتزه نیز خبر داده است. گوتزه که در دوران گواردیولا به یک نیمکت نشین در بایرن تبدیل شده بود، لیورپول را خواهان جدی خود می بیند ولی خودش علاقمند است تا یک فصل دیگر نیز در بایرن بماند و زیر نظر آنچلوتی کار کند؛ با این حال هنوز مشخص نیست که کارلتو نیز به وی اعتقاد دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها