کد خبر : 1329773 | 10 خرداد 1395 ساعت 17:58 | 46.9K بازدید | 1 دیدگاه

عطار: فقط باید خوب بازی کرد؛

برد ایران مقابل فرانسه، چرا نه ؟

ملی پوش سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است بازیکنان در توکیو بسیار منظم و مطمئن بازی می کنند و اگر مقابل فرانسه بازی همیشگی خود را انجام دهند برد مقابل این تیم نشدنی نیست.

برد ایران مقابل فرانسه، چرا نه ؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران با 2 پیروزی متوالی در مسابقات انتخابی المپیک فردا در مهمترین بازی خود رو در روی فرانسه قرار می گیرد. دو پیروزی در بازی های ابتدایی توقعات را از این تیم بالا برده است اما شاید این همان تیمی باشد که بالاخره فرانسه را خواهد برد تا طلسم شکست های ایران مقابل این تیم شکسته شود.


مجتبی عطار لیبرو سابق تیم ملی والیبال ایران که نقره بازی های آسیایی گوانگژو را در افتخارات خود دارد در مورد بازی های شاگردان لوزانو می گوید:« تیم ملی بسیار منظم و با برنامه بازی می کند. درست است استرالیا در بازی اول همان تیم همیشگی نبود اما نحوه بازی ایران هم بسیار عالی بود و این یعنی تیم بسیار با اعتماد به نفس و کم استرس بازی می کند. تغییر را در تیم می توان حس کرد و اگر بازیکنان حتی 20 درصد کمتر از توان خود هم بازی کنند ایران می تواند المپیکی شود.»


او در مورد بازی با فرانسه و احتمال وقوع اولین برد مقابل این تیم معتقد است:« این ایران می تواند هر تیمی را ببرد اما فرانسه یکی از باکیفیت ترین تیم های حال حاضر جهان محسوب می شود. توقع از این تیم فقط بازی خوب است و در بازی خوب هر اتفاقی خواهد افتاد. اگر ایران بهترین بازی خود را انجام دهد هر تیمی را می تواند شکست دهد. در حال حاضر هیچ کس توقع برد ایران مقابل فرانسه را ندارد اما این اتفاق دور از ذهن نیست.»

دیدگاه‌ها