کد خبر : 1329776 | 10 خرداد 1395 ساعت 18:13 | 95.1K بازدید | 0 دیدگاه

با دو برد متوالی در مسیر المپیک؛

تصاویری که والیبال دلتنگ آن بود (عکس)

نتایج نه چندان خوب ایران در لیگ جهانی گذشته و نمایش نا امیدکننده در جام جهانی شور سابق در تیم را کمرنگ کرده بود یک این هیجان در همین دو روز یک بار دیگر بازگشتی به موقع داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته شاید جزو معدود سال هایی بود که نمودار موفقعیت والیبال ایران روند صعودی نداشت به طوریکه در تمام تورنمت هایی که ایران شرکت کرد نتایج از دوره های گذشته پایین تر آمد. لیگ جهانی و جام جهانی تجربه خوبی برای ایران نبود تا به جدایی کواچ از تیم ملی منجر شود و صحنه هایی از شادی که کمتر در تیم اتفاق می افتاد.


حول بیشتر مباحث در تیم ملی والیبال به احتمال بازیکن سالاری یا شایعه درگیری بازیکنان با هم می چرخید که در پایان تصاویر تلوزیونی نشان می داد که حتی در بازی همدلی همیشگی بین بازیکنان وجود ندارد. نه اینکه تعمدی در کار باشد اما جنس خوشحالی ها فرق کرده بود و تیم ملی با شکل واقعی خود فاصله گرفت.


حالا والیبال دو بازی را برنده شده است و تصاویری از شادی بازیکنان منتشر می شود که مدت ها بود از والیبال دیده نمی شد و یک بار دیگر تیم تحت توقعات پیش می رود. این شادی ها به قول بازیکنان موقت خواهد بود تا اینکه تیم به المپیک برود تا رویای المپیکی شدن به واقعیت تبدیل شود. فرانسه، لهستان، چین، ونزوئلا و ژاپن دیگر رقبایی هستند که ایران در راه المپیک باید شکست دهد.

 

1116252

 

1116251

 

1116250

 

1116253

دیدگاه‌ها