کد خبر : 1329781 | 10 خرداد 1395 ساعت 17:45 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

راز موفقیت رئال بر اتلتی در ضیافت پنالتی ها

پشت پرده موفقیت رئال مادرید در ضربات پنالتی فینال لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید، یک چهره وجود دارد: خوان یوپیس.

راز موفقیت رئال بر اتلتی در ضیافت پنالتی ها

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو شب پیش در سن سیروی میلان موفق شد در ضربات پنالتی 5-3 بر اتلتیکو غلبه کرده و برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شود. نکته جالب این بود که هر 5 پنالتی رئال به سمت چپ یان اوبلاک زده شد و این دروازه بان نیز نتوانست هیچ واکنش مثبتی به آنها نشان دهد. در سوی دیگر کیلور ناواس روی 2 پنالتی اتلتیکو جهت را تشخیص داد و هرچند که در مهارشان ناموفق بود اما با به تیر خورد ضربه خوان فران، در نهایت رئال فاتح ضیافت پنالتی ها شد.

 

1116255

 

خوان یوپیس، یکی از بهترین مربیان دروازه بانی در فوتبال اسپانیا محسوب می شود که زمانی در لوانته مربی ناواس بود و در پیشرفت او نقش چشمگیری را ایفا کرد. به کمک او بود که ناواس در جام جهانی درخشید و سپس جذب رئال شد.

 

او در ابتدای فصل گذشته برای تیم دوم رئال مادرید به خدمت گرفته شد و زمانیکه زیدان هدایت تیم اول رئال را بر عهده گرفت، یوپیس را نیز در کادر خود حفظ کرد. به ادعای آ اس، یوپیس یک روز قبل از فینال و از آنجایی که احتمال کشیده شدن بازی به پنالتی زیاد بود، برای بازیکنان روی چگونگی ضربه زدن و نقاط ضعف اوبلاک بصورت ویژه صحبت کرد؛ توصیه هایی که در نهایت موثر واقع شدند و رئالی ها با گل کردن هر 5 پنالتی خود، فاتح اوندسیما شدند.

دیدگاه‌ها