کد خبر : 1329820 | 10 خرداد 1395 ساعت 21:17 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت ایرانی‌ها با تساوی به پایان رسید

تساوی قائم‌مقامی مقابل استاد بزرگ ویتنام

استاد بزرگ ایران در برابر سوپراستاد بزرگ ویتنام به تساوی رسید تا همچنان در جمع صدرنشینان باقی بماند.

تساوی قائم‌مقامی مقابل استاد بزرگ ویتنام

به گزارش "ورزش سه"از فارس، مسابقات شطرنج قهرمانی قاره آسیا در حالی در ازبکستان به نیمه راه رسید که استاد بزرگ احسان قائم مقامی با مهره سیاه روی میز 1 مسابقات و در برابر سوپر استاد بزرگ کوانگ لیم لی (2718) از ویتنام به تساوی رسید تا همچنان با 4 امتیاز از 5 بازی در جمع صدرنشینان قرار داشته باشد.

علیرضا فیرزوجا و مسعود مصدق پور در برابر استاد فیده های ازبکستان (2379) و اندونزی (2310) شکستی دور از انتظار و غافلگیر کننده‌ای داشتند و هم چنان 2/5 امتیازی باقی ماندند.
در بخش بانوان سارا خادم دربرابر حریف بی عنوان چینی با درجه 2171 به تساوی رسید تا با 2/5 امتیاز از 5 بازی عملکردی کابوس وار داشته باشد این ستاره جوان کشورمان در این مسابقه از فرم مطلوب خود بسیار دور شده و قطعا در مسابقات بعدی درصدد جبران بر خواهد آمد.
اما دیدار تمام ایرانی این دور میان پورکاشیان و میترا حجازی‌پور، پس از اینکه آتوسا پورکاشیان برتری ابتدای بازی خود را از دست داد این رقابت متعادل پیش رفت و در ادامه با اشتباهات پی در پی امتیاز کامل در حال دست به دست شدن بود که با فرصت سوزی دو طرف این دیدار جالب با تساوی به پایان رسید تا هردو استاد بزرگ بانوان کشورمان 3/5 امتیازی شوند.

دیدگاه‌ها