کد خبر : 1329851 | 10 خرداد 1395 ساعت 22:50 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

رومینیگه: فیلیپ لام یک غول است!

کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس بایرن در صدد است کاپیتان لام را بعد از کناره‌گیری‌اش از فوتبال به مجموعه باواریایی‌ها جذب کند.

رومینیگه: فیلیپ لام یک غول است!

به گزارش "ورزش سه"، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ با تمجید از فیلیپ لام به مجله "کیکر" گفت:" فیلیپ یک غول است، نه فقط با توانایی‌های فوتبالی‌اش بلکه حتی بیرون از زمین هم همینطور. او این قابلیت را دارد که بعد از پایان دوران فوتبالش هم نقشی بزرگ و مهم در باشگاه ما ایفا کند."


کاپیتان بایرن اعلام کرده قطعا در تابستان 2018 به دوران بازیگری خود در فوتبال پایان خواهد داد. رومینیگه افزود:" من طی سال جاری بارها با فیلیپ تماس داشتم و او در همه مذاکرات و گفتگوها شرکت می‌کرد، چه در مورد مسائل مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان، چه در مورد مربی همواره همفکری خوب و رضایتبخشی با او داشتم و از دیدگاه‌های استفاده کردم."

 

 

1110888

 

لام که از 1995 بازی در تیم جوانان بایرن را آغاز کرد، تا امروز پیراهن تیم‌های مختلف این مجموعه را بر تن کرده و البته 2003 با انتقالی قرضی به اشتوتگارت رفت اما دو سال بعد به مونیخ بازگشت.

 

او که همچنین از سال 2010 تا 2014 کاپیتان تیم ملی آلمان بود، اخیرا ابراز تمایل کرده بود بعد از کناره‌گیری‌اش از فوتبال باز هم با باواریایی‌ها همکاری کند. رومنیگه در اینباره قول مساعد داد و اظهار داشت:" لام این توانایی را دارد که جا پای بزرگانی مثل فرانتس بکن‌بائر، اولی هوینس و من بگذارد."

دیدگاه‌ها