کد خبر : 1329860 | 11 خرداد 1395 ساعت 00:00 | 270.6K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره بزرگ تیم با مجیدی برای سرمربیگری استقلال

افشاگری مظلومی در نود

سرمربی استقلال که نامش در بین گزینه های فردوسی پور برای انتخاب برترین مربی سال بود در این برنامه حضور یافت و در مراسم قرعه کشی نیز سهم داشت و با انتخاب عدد چهار نشان داد همچنان روحیه کری خوانی را حفظ کرده است.

افشاگری مظلومی در نود

به گزارش "ورزش سه"، مظلومی در این برنامه با اعلام اینکه از نظر روحی شرایط خوبی نداشت اما با توجه به قولی که داده بود حضور یافته گفت: عذرخواهی می کنم از هواداران استقلال که نتوانستیم برای آنها جام بیاوریم. دلایل زیادی داشت که در ادامه درباره آن صحبت خواهم کرد.


مظلومی در مورد قراردادش گفت: من دو سال با استقلال قرارداد داشتم. وقتی من آمدم 5 هفته به شروع مسابقات باقی مانده بود. یارگیری خوبی نداشتیم و تمرینات ناقصی را پشت سر گذاشتیم. تغییرات زیادی داده بودیم و بازیکنان جوانی به ترکیب اضافه کرده بودیم.


وی ادامه داد: در سال اول من قولی به مسوولان نداده بودم درباره جام. تنها قول سهمیه آسیا و معرفی چند جوان داده بودیم که به آن عمل کردم. یک سری جوانان به ترکیب اضافه شده بودند و ریسکی بود که انجام دادم. من قول سهمیه داده بودم اما تلاش می کردم برای قهرمانی. مشکلاتی سر راه ما قرار گرفت و حواشی اش به وجود آمد که مانع از آن شد. تیمم 20 هفته صدرنشین لیگ بود و به فینال جام حذفی هم راه یافته بود. ما در جام حذفی تراکتورسازی، فولاد و نفت را از پیش رو برداشتیم اما اتفاقاتی افتاد که...


مظلومی در ادامه صحبت هایش گفت: آقای افشارزاده حمایت می کردند اما من کاملا تنها بودم. باشگاهی که می خواهد قهرمان شود باید یک مجموعه در کنار آن باشند. من این اتفاق را ندیدم و مشکلاتی پیش رویم قرار داشتم. من از امکانات سخت ابزاری محروم بودم. من از باشگاه چی پی اس می خواستم که جمعا 130 میلیون می شود اما دریغ شد. بارها گفتم که با این شرایط به مشکل برخواهیم خورد.


وی ادامه داد: ما در ابتدای فصل ریوالدو و کرار را در میانه میدان در اختیار داشتم و بعد از آن اعلام شد بهتر از او را در اختیار خواهند گرفت اما... . برای بازیکن خارجی سخت است که با این مشکلات بخواهد ادامه دهد و این اتفاقات به این خاطر بود. من به او نیاز داشتم و بعد از او به امید ابراهیمی فشار آوردم. اما مشکلات مالی مانع از این شد که بازیکنان مورد نظر جذب شود. مشکلات مدیریتی باعث شد تا امسال 3 میلیارد هزینه جرایم بازیکنان خارجی شود. پولی که می شد با آن تیم را کاملا تقویت کرد اما هزینه هایی که باید به تیم تزریق می شد برای این مسائل هزینه شد.


مظلومی در ادامه صحبت هایش درباره مصدومیت روزبه چشمی گفت: روزبه قبل از اینکه به ما ملحق شود در تیم ملی امید چند بازی پشت سر هم انجام داده بود و ما بازیکنی برای جایگزینی نداشتیم. وقتی او را از دست دادیم تمام بار میانه میدان روی دوش امید ابراهیمی افتاد. ما برای جایگزینی کرار یک لیست داده بودیم که نشد. ما مصدومان زیادی هم در این فصل داشتیم. خسرو حیدری، محسن کریمی و رمضانی، عادل شیحی و ... بازیکنانی بودند که مصدومیت شان مانع از این شد تیم کاملی در اختیار داشته باشیم و برای ارنج مشکل داشتم. اما با تمام این شرایط تیم نتیجه گرفت و توقعات را بالا برد. تیم من 20 هفته صدر بود اما انتقادات زیادی به تیم می شد.


وی در مورد اینکه بدنسازی غیراصولی دلیل بر این مصدومیت ها نبود گفت: ما در 5 هفته ای که در اختیار داشتیم نمی توانستیم بدنسازی مناسبی انجام دهیم. فکر نکنید ما خوابیدیم و به اینجا رسیدیم و همه تلاش کردند. مشکلات و حواشی به تیم ما ضربه زد. ما عادل شیحی را گرفتیم اما او هم مصدوم شد و دست مان را خالی گذاشت.


مظلومی در واکنش به اینکه چرا هیات مدیره حامی او نبودند و بعد از هر شکست و ناکامی گفته می شد احتمالا جابجایی او وجود دارد گفت: موقعی که صحبت هایی اینچنینی انجام می شود بی انگیزگی بین بازیکنان ایجاد می شود. بعضی انتقادات از سوی پیشکسوتان به تیم لطمه می زد و برخی به تیم کمک کرد. آمدیم شکل بازی را در دربی عوض کنیم که انطور مشکل پیش آمد. من مهره هایم را می شناسم. از بیرون می گویند فلان. من می دانم باید با توجه به داشته هایم تیمم را دفاعی بچینم.


وی ادامه داد:آقای فردوسی پور شما خودتان را جای من بگذارید و اگر هر روز بگویند می خواهند جای شما کسی را بیاورد تمرکزتان را حفظ می کنید؟ هر روز بازیکنانم می گفتند مگر قراردادتان سه ساله نیست؟ من خیلی چیزها را می دانستم اما برای اینکه حواشی ایجاد نشود به آن واکنش نشان ندادم. ما دربی را شکست خوردیم و سه امتیاز عقب افتادیم. هنوز شانس قهرمانی داریم اما یکی از اعضای باشگاه می روند خانه فرهاد مجیدی تا چهار صبح به همراه یکی از بازیکنان بزرگتر تیم التماسش را می کردند تا روی نیمکت بنشیند. آنها نمی دانند مجیدی مثل پسرم است و مکتب استقلال است و مثل بعضی ها نیست. من دنبال منافعم نبودم و کسانی که این کارها را می کنند دنبال منافع خودشان است. من قرارداد دارم اما می روند با اسکوچیچ صحبت می کردند. همین است که می گویم تنها هستم و بعضی بازی ها ناظران دل شان به حالم می سوخت و می دیدند در حال سکته هستم و آب برایم می آوردند. دو سال بعد آقای قلعه نویی تیم را پنجم و ششم کرد چه بلایی سرش اوردند؟ مگر او تیم را قهرمان نکرد؟ تا کی می خواهید سیبل کنید؟


مظلومی درباره اینکه چرا ویسی به همراه جوانان به قهرمانی رسید اما او می گوید با جوانان فرصت می خواهد گفت: مگر من با مس کرمان سهمیه نگرفتم؟ اتفاقا کار کردن با جوانان در تیمی بدون حاشیه راحت تر است.


وی در مورد اینکه هواداران تیم را حمایت می کردند گفت: آقایان اگر استقلالی هستید نباید برای تان فرق داشته باشید چه کسی روی نیمکت است. تیمم در صدر قرار دارد اما بعد از مساوی می گویند فلان و ... .


مظلومی در مورد اینکه چرا پنالتی را به بازیکنان باتجربه نداده است گفت: من چرا آرش برهانی را در یک ربع آخر به زمین فرستادم؟ اگر نمی خواستم که پروپجیچ نگه می داشتم. اما آخر بازی گفت من روحیه ندارم. من نمی دانم آقای رحمتی چه گفته اما ما روی داشته های مان حساب کرده بودیم. آقای رمضانی به همین آقای رحمتی بارها در تمرین پنالتی اش را گل کرده بود.


او در مورد اینکه چرا رحمتی در تیم نقشش فراتر از بازیکن بوده گفت: من در تمام تیم ها همینطور بوده و از بازیکن بزرگتر و باتجربه تیم سود می برم. مهدی اما هیچوقت در کارهای فنی دخالتی نداشت و در جلسات متوجه ارنج می شد و هیچ وقت درباره ارنج نظر نداد.

 

وی ادامه داد: شبکه های اجتماعی خیلی فعال هستند. در این شبکه ها هم حملات زیادی شد. خیلی ها هم موقعیت مرا درک کردند و حمایت کردند. آقای جهانیان و آقای افشارزاده خیلی حمایت کردند. بعضی انتقادات خیلی غیرکارشناسی بود. شما که در کنار تیم هستید باید حمایت بیشتری داشته باشید و انرژی مثبت دهید. اما صحبت هایی که می شد دوگانگی می شد و مشکل ایجاد می کرد.


مظلومی در ادامه صحبت هایش بار دیگر به پیشنهاد مربیگری به مجیدی اشاره کرد و گفت: بعد از شکست برابر پرسپولیس ما چهار هفته فرصت داشتیم و اما بعضی ها مشکلاتی داشتند و موقعیت شان به خطر افتاد. مشکلات مالی بازیکنان و ...


او در مورد اینکه ریوالدو را یکی از بستگانش به تهران آورده بود یا خیر گفت: برادرزاده من مجوز ندارد و تنها نقش مترجم او را برعهده داشته است.


مظلومی با اشاره به احتمال ادامه همکاری اش با استقلال در صورت قهرمانی در جام حذفی گفت: من که می گویم دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارم. بعد از بازی با من تماسی گرفته نشد. من از طریق رسانه ها متوجه اخبار می شوم. فردا هیات مدیره جلسه می گذارد و امیدوارم کارشناسی بررسی کنند که چرا تیمی که صدرنشین بوده اینگونه افت می کند.

 

او در مورد احتیاطش در بازی فینال گفت: شرایط اینگونه بازی ها می طلبد اما بعد اینکه گل اتفاقی خوردیم موقعیت های خوبی ایجاد کردیم.


مظلومی در پاسخ به اینکه اختلاف بین اعضای کادرفنی نیز وجود داشته گفت: اختلاف نظر باید همیشه باشد. من نفر اول بودم و باید حرف آخر را می زدم. یکی از مسائلی که بین ما وجود داشت جمع بندی همگی بود و مشورت می کردیم. ما در طول هفته مشورت می کردیم و شاید اختلاف نظر نداشتیم اما مشکلی با یکدیگر نداشتیم.

مظلومی در مورد اینکه چرا در مورد بحث رحمتی و قلعه نویی وارد ماجرا نشد گفت: من سرمربی هستم و همیشه می گویم باید احترام سرمربی حفظ شود. خود رحمتی هم ناراحت بود از این قضیه و پشیمان شد.

 

او در مورد اینکه چرا تیمش زیبا بازی نمی کرد گفت: یک مربی برای زیبا بازی کردن باید ابزار آن را در اختیار داشته باشد اما بازی های که فوق العاده بازی می کردیم هم کم نبودند. بازی با سپاهان، بازی با فولاد و بازی با تراکتورسازی در تبریز از این دسته بازی ها بودند.

 

مظلومی در مورد اینکه فردا چه سرنوشتی در انتظار اوست گفت: من از مکتب استقلال هستم. از چهار سال پیش طلبکار هستم اما هیچ وقت صحبتی نکردم. هر وقت به من نیاز داشتند آمدم. من استعفا نمی دهم و آینده را می بینم. باید کادرفنی ام را تقویت می کردم اما مصدومیت ها و نبود بازیکن خیلی به ما ضربه زد.

 

وی در پایان گفت: تشکر ویژه ای می کنم از همه کسانی که ما را حمایت کردند و البته کسانی که ما را حمایت نکردند. از کادرپزشکی و ... استقلال برای اینکه تلاش داشتند تیم در شرایط خوبی بماند تشکر می کنم. من از آقای پورحیدری و نصرالله عبداللهی تشکر می کنم و ما خیلی ضربه بزرگی خوردیم وقتی آقای پورحیدری بیمار شدند. از شخص آقای افشارزاده نیز تشکر می کنم. مدیری که زیاد دوست ندارند تغییرات ایجاد شود اما...!

 

افشاگری های جنجالی مظلومی درباره استقلال؛ بخش اول

 

افشاگری های جنجالی مظلومی درباره استقلال؛ بخش دوم

دیدگاه‌ها