کد خبر : 1329873 | 11 خرداد 1395 ساعت 00:53 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های گل‌محمدی در نود

یحیی گل محمدی که موفق شده بود به همراه ذوب آهن به قهرمانی جام حذفی برسد با حضور در برنامه نود به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.

صحبت‌های گل‌محمدی در نود

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ذوب آهن در ابتدای صحبت هایش گفت: جا دارد در پایان این فصل از کسانی که اکنون در کنار ما نیستند یاد کنیم. آقایان بهزادی، نوروزی، اولادی و ... که اکنون در کنار ما نیستند. جا دارد تشکر هم کنم از عزیزانی مثل کارگران ذوب آهن، از مدیرعامل کارخانه و همسرشان و ... .


او درباره مسیر این فصل ذوب آهن گفت: ما فصل را با بدشانسی شروع کردیم. مصدومیت قنبری کار ما را در دفاع سخت کرد. در شروع فصل حدادی فر هم مصدوم شد و فصل را بد شروع کردیم. رفته رفته بهتر شدیم و ثبات یافتیم. در جام حذفی و در دیدار با بادران، پرسپولیس، سپاهان شرایط مان بهتر شد. در آسیا هم بازی های خوبی انجام دادیم و با توجه به فشردگی مسابقات خوب عمل کردیم و با اقتدار صعود کردیم و حسرت بازی با العین را می خورم. بازی را خوب شروع کردیم و گل بدی خوردیم. به نظرم بازیکنان احساس کردند به راحتی صعود می کنند و همین باعث شد تمرکز خوبی نداشته باشیم. چهار روز بعد از آن فینال جام حذفی را داشتیم. مصدومان زیادی داشتیم و احسان پهلوان و هاشم بیک زاده را در اختیار نداشتیم و مهدی رجب زاده هم با مصدومیت 120 دقیقه بازی کرد.


گل محمدی در مورد اینکه تیمش چرا در دو ماه آخر عملکرد خوبی نداشت اینطور توضیح داد: ما در چند بازی گل اول را زدیم اما بازی در نهایت مساوی شد. در باشگاه های ایرانی وقتی یک تیم بخواهد در دو تورنمنت مسابقه دهد با مشکل مواجه می شود و این به دلیل امکاناتی است که از آن برخوردار نیستیم. حفظ تمرکز بازیکنان، شرایط بدنی و ... و حفظ انگیزه بازیکنان شرایط را سخت می کند.


وی ادامه داد: ما جام گرفتیم و شاید بگویند یحیی موفق است. من گرفتن جام را موفقیت نمی دانم و باید دید چه تاثیری در باشگاه می گذاریم. دو سال پیش که باشگاه را در اختیار گرفتیم بازسازی را آغاز کردیم و حتی در چندین بازی ابتدایی نتیجه لازم را کسب نکردیم اما در این دو سال از بازیکنان جوان و خوبی استفاده کردیم و به فوتبال معرفی کردیم.


گل محمدی درباره شرایط پنالتی ها گفت: ما در نیمه اول شرایط مان سخت شده بود. چهار روز قبل بازی کرده بودیم و بازیکنانم خسته بودند. هر چه رو به پایان می رفتیم بازیکنانم به دلیل خستگی می افتادند. طبیعی بود دوست نداشتیم بازی به وقت اضافه برود. بعد از سومین تعویض هم بازیکنان مصدوم در ترکیب داشتم که تا پایان با این شرایط ادامه دادند.


وی با اشاره به خاطره اش از جام ملت های آسیا که با از دست رفتن پنالتی اش در دوران بازیگری همراه شد گفت: به بازیکنانم گفته بودم جیپ نزنید. طوری شده بود که بازیکنانم حتی در تمرین می گفتند چیپ نمی زنیم و کاملا آگاه بودند.


گل محمدی در مورد شکست در دیدار پایانی لیگ و هجوم هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی اش گفت: ما شرایط سختی در آن بازی داشتیم و دو آنالیز مختلف برای این بازی داشتیم اما شرایط در این بازی به سود ما رقم نخورد.


او در مورد ادامه همکاری اش با ذوب گفت: ما برای فصل آینده و با توجه به اینکه در آسیا حضور داریم باید تیم قدرتمندی را اماده کنیم.

دیدگاه‌ها