کد خبر : 1329899 | 11 خرداد 1395 ساعت 08:49 | 53.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماهینی: بدون نظر باشگاه نمی‌توانم به جایی بروم!

دانیال ماهینی، مدافع راست تیم استقلال خوزستان که هم اکنون در اردوی تیم ملی در مقدونیه بسر می برد مورد توجه تیم لوکوموتیو روسیه قرار گرفته است.

ماهینی: بدون نظر باشگاه نمی‌توانم به جایی بروم!

به گزارش "ورزش سه"، وی پیش از ترک تهران در این باره گفت: تماس هایی با من برقرار شده است که باشگاه مورد اشاره فیلم بازی های من را دیده است و با توجه به دعوتم به اردوی تیم ملی قصد بخدمت گیری ام را دارد. پاسخ من روشن بود. چون با استقلال خوزستان قرارداد دارم گفتم که باید با باشگاه مذاکره کنند.به واقع من در این زمینه تصمیم گیرنده نیستم و در خصوص پیشنهادات داخلی هم پاسخم  همین بود. البته در داخل کشور هم چنان علاقمند به بازی برای تیم استقلال خوستان هستم چون تیم قهرمان است و در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و از همه مهمتر به این تیم مدیون هستم.


دانیال در خصوص جو تیم ملی و هم چنین شانسی که برای بازی دارد، گفت: بی اندازه خوشحالم که به اردوی تیم ملی دعوت شدم. اگر هم این اتفاق نمی افتاد خوشحال بودم که مربی تیم ملی کشورم کسی است چون کی روش که با عشق و با همه وجود برای تیم ملی کار می کند. همدلی و نظم اردوی تیم ملی برایم خیلی جالب است و شک ندارم این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. من با زحمت و تلاش و از هیچ به اینجا رسیدم و سختی های زیادی کشیدم که اگر لازم باشد آن را بازگو می کنم. همه آمال و آرزوهای من به دعوت به تیم ملی ختم نمی شود و باید به جاهای بهتری برسم. من تنها کاری که می توانم بکنم تلاش است و اینکه تابع تصمیمات سرمربی باشم. بعد از آن لطف خداست که آرزوهایم برآورده شود یا نه.

دیدگاه‌ها