کد خبر : 1329907 | 11 خرداد 1395 ساعت 09:26 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب تیم‌ملی تکواندو برای تورنمنت یونان

ترکیب تیم ایران برای شرکت در تورنمنت یونان مشخص شد و تیم‌ملی تکواندوی کشورمان با 5 هوگوپوش به مصاف حریفانش خواهد رفت.

 ترکیب تیم‌ملی تکواندو برای تورنمنت یونان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین دوره تورنمنت بین‌المللی یونان (G1) در رده‌های سنی، نونهالان، نوجوانان و جوانان-بزرگسالان از جمعه (21 خردادماه) به مدت 3 روز در شهر «تسالونیکی» یونان برگزار و تیم‌ملی تکواندوی کشورمان با 6 نماینده رو در روی رقبایش قرار می‌گیرد.

ترکیب تیم ایران در گروه مردان متشکل از آرمین هادی‌پوردر وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم است.

هدایت تیم ملی کشورمان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است.

همچنین در گروه زنان، کیمیا علیزاده برروی شیاپ‌چانگ می‌رود که با تصمیم مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی زنان ایران، علیزاده در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی‌اش و در وزن 62- کیلوگرم رقابت خواهد کرد.

گفتنی است؛ با صلاحدید بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان در صورت آمادگی «مسعود حجی‌زواره» برای مبارزه، این تکواندوکار نیز در وزن 80- کیلوگرم رقابت‌های یونان شرکت خواهد کرد تا تعداد نمایندگان ایران در این مسابقات به 6 ورزشکار برسد.

گفتنی است، تورنمنت یونان G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز برای رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها