کد خبر : 1329920 | 11 خرداد 1395 ساعت 10:05 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف سرمربی مشخص شود تصمیم می‌گیریم

واکنش رئیس باشگاه الاهلی به جدایی جباری

این روزها ماجراهای رخ داده در باشگاه الاهلی قطر به سوژه بسیاری از رسانه های این کشور تبدیل شده است.

واکنش رئیس باشگاه الاهلی به جدایی جباری

به گزارش "ورزش سه"، باشگاهی که فصل را با زلاتکو کرانچار آغاز کرد و با یوسف آدم دستیار بومی مربی کروات به پایان برد آن هم در شرایطی که نشستن در جایگاه ششم جدول رده بندی زمینه انتخاب یوسف آدم به عنوان مربی برتر سال را فراهم کرد حالا اسیر اختلافات درونی برای انتخاب سرمربی برای فصل آتی شده است.


 در شرایطی که عده ای به مدیران باشگاه دنبال آوردن لوکا بوناچیچ و عده دیگر به دنبال حفظ یوسف آدم هستند رئیس باشگاه که در انتخابات آتی ریاست هم کاندید شده و امید اول قلمداد می شود در تازه ترین اظهار نظر به تمام شایعات اطراف این باشگاه از جمله جدایی مجتبی جباری ستاره ایرانی واکنش نشان داد . احمد بن آل ثانی در گفتگو با الوطن گفت:« تا زمانی که انتخابات برگزار نشود و رئیس جدید تکلیف کادر فنی را روشن نکند نمی توان در خصوص سیاست های باشگاه در نقل و انتقالات اظهار نظری کرد حتی راجع به بازیکنان خارجی مثل جباری و محسن یاگور که به الخور پیوست. البته یاگور تحت قرارداد باشگاه القطر بود و ما نمی توانستیم مانع جدایی اش شویم و لی بقیه بازیکنان مان را بعد از انتخاب سرمربی حفظ خواهیم کرد».


رئیس الاهلی در خصوص یوسف آدم و بوناچیچ هم مدعی شد در ابتدا باید تکلیف ریاست باشگاه روشن شود تا بعد از آن در خصوص یکی از این مربیان تصمیم گیری شود گرچه نباید از زحمات یوسف آدم که به تیم سرو سامان داد به سادگی گذشت.

دیدگاه‌ها