کد خبر : 1329939 | 11 خرداد 1395 ساعت 10:55 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند با توپ پر جلو می‌رود

گسترش فولاد؛ شگفتی در راه است

گسترش فولاد تبریز به واسطه خریدهای خوبی که انجام داده می تواند در لیگ شانزدهم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

گسترش فولاد؛ شگفتی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه ماندن فراز کمالوند در گسترش فولاد قطعی شد، سرمربی این تیم با هماهنگی مسئولان باشگاه مذاکره با بازیکنان مورد نظرش را آغاز کرد و تاکنون که فصل نقل و انتقالات حتی به صورت رسمی آغاز نشده، یکی از فعال ترین تیم ها بوده است.


گسترش فولاد در ابتدا با جذب فرناندو دخسوس، دروازه بان فصل گذشته استقلال خوزستان همه را شوکه کرد و نشان داد که با توپ پر وارد بازار نقل و انتقالات شده است. تیمی که فصل قبل از ناحیه دروازه بانی ضعف زیادی داشت، برای سال بعد این ضعف را پوشش داده است.


مسعود ابراهیم زاده از سایپا و مهران فرضیات بازیکن سابق پرسپولیس که دوسال در نیروی زمینی توپ می زد، نفرات بعدی بودند که به عضویت گسترش فولاد در آمدند. 3 بازیکن گسترش فولاد که به صورت قرضی در تیم های دیگر حضور داشتند نیز قرار است به این تیم برگردند. سعید آقایی، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل گذشته تراکتورسازی حضورش در گسترش تقریبا قطعی است. یوسف سیدی و علیرضا نقی زاده نیز باید دوباره پیراهن گسترش فولاد را برتن کنند.


از سوی دیگر گسترشی ها با ماتیاس چاگو و کرار جاسم نیز مذاکرات مثبتی با گسترشی ها داشتند و تا حد زیادی به امضای قرارداد نزدیک شده اند.


همچنین از جمع بازیکنان فصل گذشته ماندن مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، شهرام گودرزی و امین درویشی قطعی شده و احتمالا محمد ابراهیمی و داریوش شجاعیان نیز به این فهرست اضافه می شوند. البته ممکن است چند بازیکن دیگر نیز به تیم فصل آینده گسترش فولاد ملحق شوند.


در چنین شرایط جذب دو، سه مدافع و یک هافبک بازیساز خوب می تواند باعث شود گسترش فولادرا در لیگ شانزدهم شگفتی ساز لیگ برتر لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها