کد خبر : 1329955 | 11 خرداد 1395 ساعت 11:34 | 53.6K بازدید | 0 دیدگاه

غول های فوتبال پرتغال به دنبال پدیده ایران

آزمون مسافر لیسبون می‌شود؟

همان طور که پیش بینی می شد درخشش در فوتبال روسیه با پیراهن روستوف باعث شد تا مهاجم نوک تیم ملی ایران در بازار تابستانی در تیررس باشگاه های بزرگ اروپایی قرار بگیرد.

آزمون مسافر لیسبون می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"،رسانه های پرتغالی از رقابت دو غول فوتبال این کشور برای جذب سردار آزمون خبر دادند. ساعاتی پس از اعلام خبر علاقه باشگاه بنفیکا به جذب مهاجم ایرانی باشگاه روبین کازان که در روستوف فصل درخشانی داشت توسط سایت ترانسفرمارکت، رسانه های پرتغالی از جمله سایت Transfergeruchten مدعی شدند باشگاه همشهری و رقیب سنتی بنفیکا در شهر لیسبون یعنی اسپورتینگ نیز برای خرید این مهاجم ایرانی ابراز علاقه کرده است.


بنا به گزارش منتشر شده در این سایت بنفیکا با 112 سال قدمت و 35 قهرمانی در لیگ پر افتخارترین تیم کشورش محسوب می شود و هدایت آن بر عهده روی ویتوریا است که بعد از فروش بهترین مهاجم خود به بایرن مونیخ به دنبال جانشین مناسبی بر این بازیکن بود و روی آزمون دست گذاشته است. از سوی دیگر اسپورتینگ لیسبون با 109 سال قدمت 18 بار قهرمان لیگ کشورش شده و هدایت آن بر عهده خورخه خسوس است نیز بدشان نمی آید تا سردار را از چنگ رقیب همشهری درآورند.


در فصل اخیر رقابت های لیگ برتر پرتغال دو تیم همشهری در رقابتی نفس گیر برای کسب عنوان قهرمانی دوئل جانانه ای داشتند که در نهایت بنفیکا با 88 امتیاز قهرمان شد و اسپورتینگ با 86 امتیاز در رده دوم ایستاد تا هر دو تیم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.حالا با این شرایط باید منتظر ماند و دید باشگاه روبین کازان که پول هنگفتی برای رضایتنامه بازیکن ایرانی در نظر گرفته اجازه سفر آزمون به لیسبون را می دهد یا نه؟

دیدگاه‌ها