کد خبر : 1329957 | 11 خرداد 1395 ساعت 11:36 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون دوومیدانی در فکر دبیر و نایب رییس جدید

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: در حال حاضر به فکر این هستیم که یک دبیر و یک نایب رییس جدید برای فدراسیون دوومیدانی انتخاب کنیم.

فدراسیون دوومیدانی در فکر دبیر و نایب رییس جدید

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، مجید کیهانی درباره استعفای دبیر فدراسیون گفت: همان طور که از قبل مشخص بود، آقای روستایی فر از سمت خود در دوومیدانی استعفا دادند چرا که شرایط انتقال او از محل کار قبلی‌اش به فدراسیون دوومیدانی مهیا نشد و ما مجبور شدیم با هم قطع همکاری کنیم. بابت زحمات این مدت روستایی‌فر هم از او تشکر می‌کنم.

 

کیهانی درباره تغییر نایب رییس فدراسیون نیز گفت: آقای اسبقیان اصلا به فدراسیون نیامدند که همکاری ما با او به پایان برسد. با این حال قرار نیست با هم کار کنیم و آقای اسبقیان نایب رییس فدراسیون نیست. فدراسیون دوومیدانی به فکر دبیر و نایب رییس جدید است.

 

او درباره حضورش همراه تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: من همراه تیم ملی دوومیدانی جوانان به رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌روم و در غیاب من پریسا بهزادی نایب رییس بانوان کارهای مربوط به فدراسیون را انجام می‌دهد.

 

رییس فدراسیون دوومیدانی درباره حضور نمایندگان ایران در رقابت‌های دوومیدانی باکو آذربایجان اظهار کرد: ما از مدت‌ها قبل اعلام کرده بودیم که این رقابت‌ها در دستور کار فدراسیون نیست و کسانی که می‌خواهند سهمیه المپیک بگیرند در مسابقه‌هایی که ما تعیین کرده‌ایم می‌توانند شرکت کنند. مسابقه‌ای که در آن رسما از فدراسیون‌های خارجی درخواست نمی‌شود که در آن شرکت کنند، سطح‌ آن کاملا مشخص است. امیدوارم از این پس دوومیدانی‌کاران ایران در مسابقه‌هایی که ما می‌دانیم سطح مناسبی دارند و در شان دوومیدانی ایران است شرکت کنند.

 

 

دیدگاه‌ها