کد خبر : 1329988 | 11 خرداد 1395 ساعت 12:58 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

باخت 3 بر صفر مقابل فرانسه؛

نقطه قوت والیبال تبدیل به نقطه ضعف می‌شود

شاگردان لوزانو که با اتکا به دفاع‌های مستقیم دو بازی گذشته را پیروز شدند در دیدار مقابل فرانسه تنها دو بار توانستند در این تکنیک موفق باشند.

نقطه قوت والیبال تبدیل به نقطه ضعف می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سومین تلاش والیبال ایران برای المپیکی شدن در توکیو با موفقیت همراه نبود و شاگردان لوزانو با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم قدرتمند فرانسه شکست خوردند. ایران که تیمی بسیار منظم در بازی‌های گذشته نشان داده بود، هیچ نشانه ای از نظم در آن دیده نمی‌شد و همین موضوع کافی بود تا تیم در دفاع و توپ‌گیری مثل دو بازی قبل نباشد.


ایران که در بازی‌های گذشته بهترین عملکرد را در دفاع داشت، در این بازی تا پایان ست دوم حتی یک دفاع هم نتوانسته بود مقابل فرانسه انجام دهد و تا پایان بازی تنها 2 بار بازیکنان موفق به انجام این کار شدند. در مقابل فرانسه 11 بار مدافعان خود را مقابل اسپکرهای ایرانی موفق دید که همین دفاع‌ها می‌تواند سرنوشت یک ست را تغییر دهد.


ایران در سرویس هم روز خوبی را پشت سر نگذاشت و در حالی که 5 امتیاز مستقیم توسط فرانسوی‌ها گرفته شده بود ایران فقط 2 بار توانست از سرویس‌های خود به امتیاز برسد. در نهایت با عملکرد نه چندان مناسب در سرویس و دفاع و 20 اشتباه منجر به امتیاز ایران روز خوبی را مقابل فرانسه سپری نکرد.


تیم‌ملی والیبال ایران فردا در چهارمین بازی خود در راه المپیک ساعت 14:45 رو در روی ژاپن میزبان رقابت‌ها می‌رود.

دیدگاه‌ها