کد خبر : 1330015 | 11 خرداد 1395 ساعت 14:17 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

ضربان قلبم نوسان زیادی داشت

ابولقاسمپور: فوتبالی‌ها برایم سنگ تمام گذاشتند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ضربان قلبم نوسان زیادی داشت و پزشک معالجم فهمید رگ اصلی قلبم مسدود شده است.

ابولقاسمپور: فوتبالی‌ها برایم سنگ تمام گذاشتند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهنام ابوالقاسمپور در خصوص بستری شدنش در بیمارستان گفت: مدتی بود که احساس درد در ناحیه قفسه سینه‌ام می‌کردم و به همین دلیل به پزشک مراجعه کردم که او به من تست ورزش داد. بعد از آن که اکو انجام دادم مشخص شد که ضربان قلبم نوسان زیادی دارد و پس از سی‌تی‌آنژیو پزشک معالجم فهمید رگ اصلی قلبم بسته شده و با آنژیوگرافی این مشکل برطرف شد.

 

وی ادامه داد: از دیروز که در بیمارستان بودم تا امروز که مرخص شدم اهالی فوتبال حضور گسترده‌ای در بیمارستان داشتند که این مسئله باعث شد زودتر مرخص شوم. آقایان علی پروین، علی دایی، حمید استیلی، جواد نکونام، حسین فرکی، فرهاد کاظمی، علی خسروی، مهدی هاشمی‌نسب، ادموند بزیک، بهزاد غلامپور، مهرداد میناوند و... همگی با حضور در بیمارستان من را مورد لطف خود قرار دادند که جا دارد از لطف این افراد تشکر می‌کنم.

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت باید همچنین از اصحاب رسانه تقدیر کنم که از دیروز تا امروز مرا مورد لطف قرار دادند. همچنین هواداران پرسپولیس که برایم سنگ تمام گذاشتند و واقعا دست آنها را می‌بوسم. از دکتر فیروزی و خانم دکتر روشن‌علی هم تشکر می‌کنم که به خوبی مرا مورد معالجه قرار دادند. امیدوارم ورزشکاران چکاب‌های قلبی را به موقع انجام دهند تا دچار چنین مشکلاتی نشوند.

 

دیدگاه‌ها