کد خبر : 1330023 | 11 خرداد 1395 ساعت 14:53 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی بهترین انتخاب برای این تیم است

آذری: تکلیف همه بازیکنان ذوب‌آهن مشخص است

سعید آذری می گوید ولید اسماعیل، کاوه رضایی و باقر صادقی تنها بازیکنان آزاد این تیم هستند و بقیه ذوبی ها با این تیم قرارداد دارند.

آذری: تکلیف همه بازیکنان ذوب‌آهن مشخص است

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل ذوبی ها در رابطه با قهرمانی این تیم و برنامه هایش برای فصل آینده گفت: این سختی با دردسرها و مشقت های بسیاری به دست آمد، ذوب آهن یک دوره سخت و سنگین را پشت سر گذاشت و خدا را شکر که در نهایت توانستیم از دوره سخت نتیجه خوبی بگیریم.


آذری ادامه داد: حفظ قهرمانی از به دست آوردن آن سخت تر است و ما بسیار خوشحالیم که توانستیم برای دومین سال پیاپی خودمان را به عنوان قهرمان جام حذفی معرفی کنیم، به همین دلیل باید از همه بازیکنان، مربیان و عوامل باشگاه ذوب آهن تشکر کنم، از آقایان فقیهی و چابک در معاونت فنی ذوب آهن هم ممنونم که در این مدت با ما همکاری لازم را داشتند.


مدیرعامل ذوبی ها در رابطه با حرف و حدیث هایی که مبنی بر جدایی برخی بازیکنان ذوب آهن به گوش می رسد گفت: نکته ای در این حرف و حدیث ها وجود دارد و آن هم اینکه به غیر از سه بازیکن تمام بازیکنان ذوب آهن قرارداد دارند، ولید اسماعیل، محمدباقر صادقی و کاوه رضایی سه بازیکنی هستند که قراردادهای شان با ذوب آهن تمام شده است و به غیر از این سه نفر مابقی بازیکنان ذوب آهن با این تیم قرار دارند.


او ادامه داد: برای من جالب است که هر روز خبری از احتمال پیوستن یکی از بازیکن های مان به باشگاهی می شنویم در حالی که همه آنها قرارداد دارند و به نوعی باید بگویم به غیر از بنده(که هنوز تکلیفم مشخص نیست) بقیه اعضای تیم تکلیفشان مشخص است.


وی در رابطه با ادامه همکاری خود با این تیم نیز گفت: من هم برنامه ام را به هیات مدیره داده ام، البته برنامه من تماما فنی است، همه خواسته هایم را عنوان کرده ام، ما امسال باید در سه جبهه بجنگیم و برای مان مهم است از نظر زیرساخت ها و امکانات در وضعیت خوبی به سر ببریم، ما اگر بتوانیم امکانات و تدارکات خوبی داشته باشیم می توانیم به اهداف مان برسیم، در حال حاضر توقعات از این تیم بالا رفته و ما باید با برنامه و امکانات و تلاش پاسخگوی این توقعات باشیم.


آذری در رابطه با ادامه همکاری با یحیی گل محمدی نیز گفت: همانطور که گفتم هنوز تکلیف خودم مشخص نیست و نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم، البته هیات مدیره می تواند اعلام کند که با این مربی می خواهد ادامه دهد یا خیر اما بنده نمی توانم در حال حاضر برای باشگاه تعیین تکلیف کنم، اگر قرار باشد نظر خودم را بگویم، می گویم ما دو سال خوب را با گل محمدی داشتیم و به درک متقابلی رسیده ایم بنابراین از نظر من بهترین اتفاق این است با این مربی کارمان را ادامه دهیم، ما هم با گل محمدی نتایج خوبی کسب کردیم و منطقی است با او ادامه دهیم.


مدیرعامل ذوبی ها در پایان راجع به احتمال جدایی کاوه رضایی از این تیم گفت: کاوه بازیکن باهوشی است و خوب می داند شرایط پیشرفت در کدام تیم مهیاست، بهرحال او دوران خوبی را در ذوب آهن گذراند و حتما بهترین انتخاب را برای ادامه دوران فوتبال خواهد داشت.

دیدگاه‌ها