کد خبر : 1330056 | 11 خرداد 1395 ساعت 16:35 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبور‌مدیر‌‌قبلی‌مجموعه‌ورزشی‌آزادی‌از‌خطوط‌قرمز

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در آئین معارفه مدیر جدید مجموعه ورزشی آزادی با تاکید براینکه برکناری فرهاد نیکوخصال مدیرقبلی این مجموعه ارتباطی به درخواست سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ندارد،گفت: دلیل کنار گذاشته شدن این مدیر، عبور از خطوط قرمز بود.

عبور‌مدیر‌‌قبلی‌مجموعه‌ورزشی‌آزادی‌از‌خطوط‌قرمز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل ازایرنا، «مصطفی مدبر» امروز (سه شنبه)، اظهار داشت: نیکوخصال در مدت دو سال حضورش در این مجموعه، زحمات زیادی متحمل شد اما در رابطه با خط قرمزهای نظام با هیچ فردی شوخی نداریم.وی با اشاره به اینکه در مجموعه آزادی تلاش می شود تا شرایط برای تیم های ملی به ویژه فوتبال فراهم شود، افزود: این ورزشگاه غیر از فوتبال بهره برداری دیگری ندارد. با این حال شاهد هستیم که برخی ها با تعابیر مختلف می خواهند این سیستم را دور بزنند.

 

مدیرعامل شرکت توسعه در مراسم معارفه سید حسن طباطبایی به عنوان مدیرجدید مجموعه ورزشی آزادی، ادامه داد: شرکت توسعه ارگانی دولتی است و دو وظیفه، نگهداری و توسعه اماکن ورزشی را برعهده دارد. در بخش توسعه، طرح تملک دارایی ها را انجام می دهد و در حوزه نگهداری نیز حفظ اماکنی از جمله آزادی برای استفاده عموم و تیم های ملی مختلف از جمله فوتبال، دنبال خواهد شد.

 

مدبر گفت: در ورزشگاه آزادی به غیر از استفاده فوتبال، چیزی دیگری بهره برداری نمی شود. این درحالی است که در دیگر کشورهای جهان از مجموعه های ورزشی، بیشترین بهره برداری صورت می پذیرد. در ساختار نگهداری اماکن ورزشی گاهی اوقات دوستان دچار اشتباه می شوند و این مساله سبب می شود که یک مدیر را جابه جا کنیم.

 

وی ادامه داد: مدیریت مجموعه ورزشی مانند اداره کل استان ها نیست که براساس برنامه های اداره کل، مدیریت شود. این نوع مدیریت ها گاهی اوقات باعث اختلاف نظرهایی بین وزارتخانه و شرکت توسعه و همچنین شرکت توسعه با فدراسیون های ورزشی می شود.

 

مدیرعامل شرکت توسعه افزود: تمامی اقداماتی که انجام می دهیم صرفا برای ارتقا ورزش کشور است و تابعی از وزارت ورزش و شخص وزیر هستیم.ادامه دارد

دیدگاه‌ها