کد خبر : 1330064 | 11 خرداد 1395 ساعت 16:53 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیمهای‌راه‌یافته‌به‌مرحله‎حذفی والیبال‌ساحلی‌کشور

۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در آق قلا مشخص شدند.

تیمهای‌راه‌یافته‌به‌مرحله‎حذفی والیبال‌ساحلی‌کشور

به گزارش "ورزش سه" به نقل ازمهر، مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، ظهر سه‌شنبه در آق قلا به پایان رسید و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی حریفان خود را شناختند.

 

در پایان مرحله گروهی تیم‌های اوج رامسر (۲) و مجتمع مهدی متل قو از گروه اول، دانشگاه آزاد علی آباد کتول و صوفی رنگ از گروه دوم، کرمان موتور آق قلا و بستنی نعمت آق قلا از گروه سوم، آکادمی شهیدان شهمیری و مبل عطاآباد از گروه چهارم، تکدانه گلستان و اوج رامسر (۱) از گروه پنجم، شرکت گردشگری ترکمن دیار و بام نیاوران تهران از گروه ششم، هتل کانیار علی آباد کتول و رستوران پلازا رامسر از گروه هفتم و هیئت والیبال چالوس و فولاد بناب از گروه هشتم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

 

مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها بعدازظهر سه‌شنبه برگزار می‌شود که طبق برنامه اوج رامسر (۲) با رستوران پلازا رامسر، هیئت والیبال چالوس با بام نیاوران تهران، دانشگاه آزاد علی آباد کتول با فولاد بناب، هتل کانیار علی آباد کتول با بستنی نعمت آق قلا، کرمان موتور آق قلا با اوج رامسر (۱)، شرکت گردشگری ترکمن دیار با صوفی رنگ، آکادمی شهیدان شهمیری با مجتمع مهدی متل قو و تکدانه گلستان با مبل عطاآباد دیدار می‌کنند.

 

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۳۲ تیم از ۱۰ خرداد در آق قلا آغاز شده و ۱۲ خرداد به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها