کد خبر : 1330079 | 11 خرداد 1395 ساعت 17:35 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش خطیبی به انتخاب مربی تاثیرگذار لیگ یک

سرمربی ماشین سازی تبریز از برگزار کنندگان همایش برترین مربیان سال فوتبال ایران تقدیر و تشکر کرد.

واکنش خطیبی به انتخاب مربی تاثیرگذار لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی پس از معرفی‌اش به عنوان تاثیرگذارترین مربی لیگ دسته اول در همایش بهترین مربیان سال که از سوی کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شد، گفت: از جمع شدن مربیان کنار هم خوشحال هستم و چنین مراسم‌هایی به ما مربیان انگیزه مضاعف می‌دهد. حضور بزرگانی همچون علی پروین به این مراسم وزن داد و به نظرم این مراسم بهتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

 

او ادامه داد: امیدوارم برگزاری مراسم‌هایی مثل معرفی برترین مربیان ادامه‌دار باشد چرا که حداقل در این همایش‌ها گوشه‌ای از زحمات مربیان به چشم می‌آید.

 

سرمربی ماشین سازی تبریز ضمن ابراز خرسندی از بازگشت تیمش به سطح اول فوتبال ایران پس از 21 سال گفت: ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم منطقه ما محسوب می‌شود و تماشاگران فراوانی دارد که اگر حمایت بیشتری شود قطعا به رده‌های بالاتر جدول صعود می‌کند و حتی می‌تواند فصل‌های بعد در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

 

خطیبی با اشاره به انتخابش به عنوان مربی ویژه لیگ دسته اول عنوان کرد: خدا را شکر برای دومین بار به این عنوان دست پیدا کردم و در گذشته نیز به همراه گسترش فولاد نیز این اتفاق برای من رقم خورده بود. از افرادی که من را انتخاب کردند تشکر می‌کنم.

 

او در رابطه با بی‌اخلاقی فوتبال و راهکارش برای حل این موضوع گفت: فدراسیون فوتبال باید از نظر فرهنگی اقدامات بهتری انجام دهد. قرار نیست یک شبه همه چیز اصلاح شود ولی یک برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی خوب همه چیز را درست می‌کند.

 

سرمربی ماشین سازی تبریز با بیان اینکه عبدالل ویسی مربی بزرگی است، ابراز کرد: او کارش را به درستی در استقلال خوزستان انجام داد و امیدوارم روزهای خوب او ادامه داشته باشد.

 

خطیبی در مورد حضور دلال‌ها در فوتبال ایران گفت: من و عبدالله ویسی اجازه نمی‌دهیم دلال از کنارمان هم رد شود.

دیدگاه‌ها