کد خبر : 1330083 | 11 خرداد 1395 ساعت 17:38 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

برهانی و فرصت بزرگی که از دست رفت

همانطور که پرویز مظلومی سرمربی استقلال گفت آرش برهانی از زدن ضربه پنالتی در دیدار مقابل ذوب آهن چشم پوشی کرد تا علیرضا رمضانی پشت توپ قرار بگیرد و آن اتفاقات رخ بدهد.

برهانی و فرصت بزرگی که از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، برهانی که در دقایق پایانی فینال جام حذفی وارد میدان شده بود پس از آنکه یک فرصت استثنایی را در ثانیه های پایانی بازی از دست داد از زدن ضربه پنالتی هم طفره رفت. حال آنکه به گفته مظلومی او تنها برای حضور در جمع پنالتی زن ها به زمین آمده بود.


برهانی زمانی که مظلومی نام او را برای به ثمر رساندن ضربه پنالتی لیست کرد به مظلومی گفت روحیه پنالتی زدن ندارد و به این ترتیب علیرضا رمضانی چپ پا جای او را در ضیافت پنالتی ها گرفت. جوانی که تجربه تحمل این فشار را نداشت و نهایتا ضربه خود را با استفاده از پای غیرتخصصی به دستان مظاهری کوبید.


این در حالی بود که آرش برهانی به عنوان یک بازیکن باتجربه در جمع حلقه استقلالی ها در میانه میدان قرار گرفته بود و صحنه را تماشا می کرد. برهانی که بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می آید در شرایطی از انجام این ماموریت شانه خالی کرد که این موضوع فرصتی مناسب برای وی بود تا فصل ضعیف خود را پایانی خوش ببخشد اما با ترس بی موقع و احتیاط این بازیکن کرمانی این شانس از دست رفت.


با توجه به اینکه برهانی نزدیک به یک دهه در استقلال بازی کرده است، احتمالا فصلی که به پایان رسید آخرین فصل حضور او در جمع آبی پوشان خواهد بود. او این شانس را داشت تا این سرنوشت را تغییر دهد اما از آن استفاده نکرد.

 

دیدگاه‌ها