کد خبر : 1330090 | 11 خرداد 1395 ساعت 17:41 | 185.3K بازدید | 32 دیدگاه

مخالفت دو عضو هیئت مدیره عقد قرارداد را به تعویق انداخت

چرا منصوریان امروز سرمربی استقلال نشد؟

انتظار 5 ساعته خبرنگاران جلوی در وزارت ورزش منجر به انتخاب سرمربی استقلال نشد.

چرا منصوریان امروز سرمربی استقلال نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، با شکست استقلال برابر ذوب آهن در فینال جام حذفی تغییرات در کادرفنی آبی ها قطعی به نظر می رسد اما هنوز باشگاه موضع رسمی خود را در مورد سرمربی جدید اعلام نکرده است.


شاید مظلومی اندک شانسی برای بقا در استقلال داشت اما با مصاحبه شب گذشته اش با برنامه دیگر باید جدایی او را از استقلال قطعی بدانیم.


بعد از جام حذفی  تقریبا تمام رسانه ها خبر از سرمربیگری علیرضا منصوریان برای فصل بعد داده اند اما اعضای هیات مدیره در پایان جلسه امروز ترجیح دادند نام این مربی را رسانه ای نکنند.


در جلسه امروز عباس کردنوری، مقداد نجف نژاد، مسعود معینی، بهرام افشارزاده و شهاب جهانیان حضور داشتند و همه انتظار داشتند در پایان این جلسه علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود. اما در خروجی این جلسه عنوان شد که 3 مربی داخلی به علاوه چند مربی خارجی گزینه های استقلال برای سرمربیگری در این باشگاه هستند. گفته می شود در این بین مسعود معینی و کردنوری موافق حضور مربی خارجی هستند و یکی از دلایلی که امروز حضور منصوریان رسمی نشد همین موضوع است.


آنچه واضح است باشگاه استقلال با علیرضا منصوریان به توافق نهایی رسیده است اما دلیل اینکه این موضوع امروز رسانه ای نشد، این بود که باشگاه نمی خواهد در دید مردم طوری رفتار کند که انگار گزینه ای جز منصوریان ندارد. آنها مثل فصل گذشته که مظلومی سرمربی استقلال شد، احتمالا باب مذاکره با چند گزینه را باز می کنند و در نهایت علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید انتخاب می شود چراکه تا همین حالا هم این منصوریان بوده که نفرات موردنظرش را به باشگاه استقلال داده و آنها دارند طبق لیست او یارگیری می کنند.  


به نظر می رسد انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی استقلال برای آبی ها یک معامله دو سر برد است چراکه هم خودش بسیار راغب است به استقلال بیاید و هم هواداران به شدت موافق حضور اوهستند و استقلال می تواند در کنار این مربی جوان روزهای خوبی را تجربه کند.

دیدگاه‌ها