کد خبر : 1330131 | 11 خرداد 1395 ساعت 20:23 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال (عکس)

ملی پوشان فوتبال ایران در زمین تمرینی تیمهای ملی مقدونیه تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه" از سایت فدراسیون فوتبال، کمپ تیمهای ملی کشور دو میلیون و 100 هزار نفری مقدونیه امروز میزبان تیم ملی فوتبال ایران، بهترین تیم آسیا بود؛ کمپی که با داشتن چهار زمین تمرینی (دو زمین طبیعی و دو زمین مصنوعی) از استانداردهای یوفا برخوردار است و در عین سادگی، برای استفاده از تیمهای فوتبال بسیار کاربردی است.
ساختمان مرکزی فدراسیون فوتبال مقدونیه با سازه ای آلومینیومی در چهار طبقه کنار این زمینهای تمرینی قرار دارد.


مقدونیه در سال 1993 توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته شد و یک سال بعد فدراسیون فوتبال این کشور به عضویت فیفا درآمد. تولید ناخالص ملی این کشور 10 میلیارد و 198 میلیون دلار در سال تخمین زده می شود.
امکانات زمین تمرینی تیم ملی مقدونیه امروز در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفت تا شاگرد کارلوس کی روش در راه آماده سازی جام جهانی و پیش از دیدار پنج شنبه شب از آن استفاده کنند.
این تمرین از ساعت 16:30 به وقت محلی و 19 به وقت تهران آغاز شد و بازیکنان تیم ملی تمرینات جدی را در آن برگزار کردند.


ملی پوشان پس از گرم کردن معمول که شامل دویدن، عبور از موانع و پاسکاری می شد، برنامه های تاکتیکی کادر فنی را روی زمین چمن مسطح تیم ملی مقدونیه انجام دادند.
در بخشی از این تمرین بازیکنان به سه دسته تقسیم شدند که دو دسته وظیفه حفظ توپ و دسته دیگر وظیفه گرفتن توپ را بر عهده داشتند که وظیفه هر دسته با توجه به از دست دادن توپ تغییر می کرد.
در ادامه ملی پوشان به دو تیم تقسیم شدند و بازی درون تیمی را در بین شش دروازه کوچک تعبیه شده انجام دادند. بخش دیگر تمرین امروز، بازی درون تیمی بین تیمهای زرد و سفید بود.


در یک طرف سه دروازه شامل یک دروازه در ابعاد استاندارد به همراه دو دروازه هندبالی قرار گرفته بود و در طرف مقابل یک دروازه استاندارد قرار داده شده بود. بازیکنان می توانستند تنها با ضربه سر دو دروازه هندبالی را باز کنند اما حمله به سمت دو دروازه استاندارد با استفاده از راههای معمول رسیدن به گل تبعیت می کرد.


پس از انجام این تمرین در گرمای اسکوپیه بازیکنان بدنهای خود را سرد کردند.

 

 

1116552

 

1116550

 

1116554

 

1116553

 

1116551

دیدگاه‌ها