کد خبر : 1330170 | 11 خرداد 1395 ساعت 23:58 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی دوستانه ستاره‌های آلمان برای شوماخر

ستاره‌های ورزش آلمان به نفع مایکل شوماخر پا به توپ می‌شوند.

بازی دوستانه ستاره‌های آلمان برای شوماخر

به گزارش "ورزش سه"، امروز در آلمان اعلام شد قرار است 27 جولای در شهر ماینس بازی دوستانه‌ای بین دو تیم یاران دیرک نوویتسکی (ستاره مشهور بسکتبال آلمان) و تیم ملی رانندگان فرمول یک برگزار شود. عواید این بازی که بزرگترین ستاره‌های ورزش آلمان به یاد و به افتخار میشاییل شوماخر برگزار خواهند کرد، به کانون مردم نهاد " BasKIDball" و انجمن بیماران مغزی کشورشان خواهد رسید.


نوویتسکی که از قبل از آسیب دیدگی شوماخر فعالیت‌های خیریه متعددش را آغاز کرده بود، در آستانه بازی 27 جولای گفت:" ما می‌خواهیم با همراهی ستاره‌های فرمول یک همه قوای خود را جمع کرده و با درآمد حاصل از فعالیت‌هایمان پروژه‌های واقعا مهمی را مورد حمایت قرار دهیم، حال بطور ویژه برای میشاییل شوماخر."

 

 

946306

 

 

لوکاس پودولسکی که او نیز در این بازی حضور خواهد داشت، هم گفت:" در دوران جوانی‌ام میشاییل را خیلی خیلی دوست داشتم و الگوی خود قرار داده بودم، هم از نظر انضباط و پشتکار و هم از نظر اراده و قاطعیت. دوستان باید هوای هم را داشته باشند."


گفتنی است پرافتخارترین ستاره فرمول یک آلمان دو سال قبل و زمانی که در ارتفاعات سوئیس در حال اسکی بود دچار سانحه شد و به کما رفت. او در حال حاضر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

دیدگاه‌ها