کد خبر : 1330172 | 11 خرداد 1395 ساعت 23:50 | 37.7K بازدید | 0 دیدگاه

اقدام رسمی ملوان برای خرید نفت

ملوان پاکت پیشنهادی خود را تحویل مسئولین مربوطه مزایده باشگاه نفت تهران داد.

اقدام رسمی ملوان برای خرید نفت

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت باشگاه ملوان،  باشگاه ملوان به عنوان آخرین تیم سقوط کننده به دسته اول فوتبال ایران، اقدام به خرید امتیاز تیم لیگ برتری باشگاهِ در معرض انحلال نفت تهران کرده است و در حالی که تا ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه یازدهم خردادماه مهلت تحویل پاکت پیشنهادی متقاضیان بود، نمایندگان باشگاه ملوان در واپسین ساعات پاکت پیشنهادی خود را تسلیم کمیته مربوطه برای بررسی شرایط خریداران کردند.
 
به گفته عیسی آل اسحاق دبیر کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران پاکت‌های متعددی از سوی افراد و ارگان‌هایی که خواهان خرید امتیاز باشگاه نفت هستند به دست این کمیته رسیده است.

آل اسحاق تصریح کرد: این پاکت‌ها را تا عصر امروز(سه‌شنبه) جمع‌آوری خواهیم کرد و در اختیار کمیته چهار نفره‌ای که برای بررسی شرایط خریداران تشکیل شده قرار می‌دهیم.
به گفته وی، این کمیته چهار نفره را نمایندگان وزارت نفت، وزارت ورزش و شرکت ملی نفت تشکیل می‌دهند.

آل اسحاق در پاسخ به این سوال که در بین خریداران، نمایندگان دیگر شهرها نیز وجود دارند؟ بیان داشت: هنوز پاکت‌ها باز نشده که به طور دقیق درخصوص هویت درخواست کنندگان اظهار نظر داشته باشیم.

باشگاه نفت درحالی روند واگذاری امتیاز خود را طی می‌کند که از باشگاه ملوان انزلی به عنوان یکی از خریداران اصلی نام برده می‌شود اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که اجازه خروج این باشگاه از تهران داده نخواهد شد.

دیدگاه‌ها