کد خبر : 1330192 | 12 خرداد 1395 ساعت 09:22 | 58.8K بازدید | 4 دیدگاه

پورحیدری: آقای مظلومی این حرف‌ها را همان موقع می‌گفتی

مگرمی‌خواهم‌جای‌منصوریان‌رابگیرم‌که‌مخالفش‌باشم

منصور پورحیدری نه مخالف آمدن منصوریان است و نه موافق رفتن مظلومی.

مگرمی‌خواهم‌جای‌منصوریان‌رابگیرم‌که‌مخالفش‌باشم

به گزارش "ورزش سه"، از لابه لای حرف‌های او می‌توان به نکاتی دست یافت. منصورخان که حالا به کلی دوران سخت بیماری را پشت سرگذاشته با روحیه و صلابت همیشگی درباره وضعیت استقلال حرف می‌زند و امیدوار است که هیات مدیره هر تصمیمی می‌گیرد در نهایت به سود استقلال باشد.
 
اگرمنصوریان کارش را با استقلال شروع کند آیا شما از او حمایت می‌کنید؟


‌ چرا حمایت نکنم؟ منصوریان شاگرد خودم بوده و سال‌ها با او در استقلال کار کردم. علی بچه خوبی است و کارنامه قابل قبولی هم در مربیگری دارد.


اما می‌گویند که شما طالب او نیستید.


‌ این طور نیست. مگر می‌خواهم جای منصوریان را بگیرم که طالبش نباشم. متاسفانه بعضی‌ها شیطنت می‌کنند و چنین شایعاتی مطرح می‌شود در حالی که هیچ کدام صحت ندارد.


شما دخالتی در انتخاب سرمربی ندارید؟


‌ نه، من دخالتی ندارم. هر تصمیمی هیات مدیره بگیرد همان است. دوستان در هیات مدیره هستند و تلاش می‌کنند بهترین تصمیم گرفته شود.


احتمال دارد که مظلومی همچنان سرمربی استقلال باشد؟


‌ مظلومی با استقلال قرارداد دوساله دارد و هر احتمالی هست. مظلومی طبق وعده‌ای که داده بود پیش رفته. او قول سهمیه داد که گرفت. به نظر من مظلومی هم می‌تواند همچنان گزینه مربیگری استقلال باشد.
در برنامه نود حرف‌هایی از سوی مظلومی به زبان آورده شد که بسیار تامل برانگیز بود. او از تحرکاتی گفت که در خانه فرهاد مجیدی انجام شده است و خیلی مسائل دیگر.
‌ تعجب می‌کنم که چرا وقتی پس از دربی فهمید که در خانه فرهاد چه خبر بوده این موضوع را رسانه‌ای نکرده و یا حداقل به مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره نگفته است. آقای مظلومی حالا چرا؟ حالا که فایده‌ای ندارد چرا این مسائل را افشا می‌کنی؟ ‌ای کاش همان موقع می‌گفت تا باشگاه کاری می‌کرد و مدیریت جوری تصمیم می‌گرفت که او در ادامه بازی‌ها حاشیه امنیت داشته باشد. به نظر من مظلومی نباید این مسائل را لاپوشانی می‌کرد و باید با صراحت حرف می‌زد. الان گفتن این حرف‌ها دیگر فایده‌ای ندارد.


 به نظرشما مربیگری مجیدی که هیچ تجربه‌ای ندارد در این شرایط درست است؟


‌ نه درست نیست اما رسانه‌ها هم نباید به این مسائل دامن بزنند. مظلومی مربی بود که با تجربه زیاد به استقلال آمد. او دوسال سرمربی این تیم بود و می‌توانست این فصل موفق‌تر باشد که درنهایت به همان سهمیه رسید.


 طی این ایام که شما دوباره به کانون استقلال بازگشته‌اید صحبت‌هایی هم درباره پاره شدن قرارداد یکی از بازیکنان توسط شما مطرح می‌شود که جالب است. این کار را کردید؟


‌ (می‌خندد)‌ اندک خبرنگارانی هستند که همیشه از این حاشیه‌ها می‌سازند. خدارا شکر که تعدادشان خیلی کم است و گرنه کار ما خیلی سخت می‌شد. نمی‌دانم چرا این خبرها را منتشر می‌کنند. اولا که قرارداد در رختکن و در جیب من چه می‌کند؟ مگر اصلا چنین چیزی امکان دارد؟ دوما قراردادی که فی مابین بازیکنان و باشگاه برگزار می‌شود دست کسی نیست و در باشگاه قرار دارد. سوما چه توجیهی دارد که من قرارداد را در رختکن پاره کنم؟ متاسفانه بعضی‌ها دوست دارند حاشیه درست کنند. اینها همان‌هایی هستند که هر روز برای استقلال یک مربی جدید معرفی می‌کنند و دست از حاشیه‌سازی برنمی‌دارند. امیدوارم که اصلاح شوند و به خبرنگاران خوب بپیوندند.

دیدگاه‌ها