کد خبر : 1330205 | 12 خرداد 1395 ساعت 10:15 | 13.6K بازدید | 7 دیدگاه

منصوریان گزینه خوبی محسوب می شود

اولیایی: مشکل استقلال مدیریت است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال مشکل اصلی استقلال را مدیریت باشگاه می داند.

اولیایی: مشکل استقلال مدیریت است

کاظم اولیایی درباره شرایط باشگاه استقلال به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: فوتبال حرفه‌ای درکشور چالش عجیبی پیدا کرده و در بلاتکلیفی قرار گرفته که نخستین ترکش‌های آن به استقلال و پرسپولیس برخورد می‌کند. در تمام دنیا باشگاه‌ها هسته مرکزی توسعه‌یافتگی فوتبال به شمار می‌آیند اما ما در ایران تعریفی از باشگاه نداریم و به خاطر همین خیلی نمی‌شود افراد را متهم کرد. وقتی مدیرعامل باشگاهی مثل استقلال فرمایشی می‌شود و از وزارت ورزش استقلال را اداره می‌کند، عدم موفقیت این تیم عجیب نیست.


او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: با این‌که افشارزاده در یک‌سال اخیر چندبار بیشتر به ساختمان باشگاه نرفته اما اگر می‌رفت‌، بازهم تفاوتی نمی‌کرد چون خودش تصمیم‌گیرنده نبود. از نظر نتیجه اگر منطقی به قضیه نگاه کنیم، شرایط استقلال از‌ سال گذشته بهتر است اما توقعی که مردم از پرافتخارترین تیم آسیا دارند، خیلی بیشتر است. بنابراین وزارت ورزش و شخص افشارزاده نتوانستند در ٢‌سال اخیر این تیم را خوب مدیریت کنند.


اولیایی درباره احتمال انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال می افزاید: منصوریان گزینه خوبی است. او پله های ترقی را آرام آرام طی کرده و گزینه خوبی محسوب می شود. من برایش آرزوی موفقیت می کنم اما تاکید می کنم که مشکل اصلی استقلال مدیریت است.

دیدگاه‌ها