کد خبر : 1330225 | 12 خرداد 1395 ساعت 10:58 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه الوطن مدعی شد

ستاره‌های جدید ایرانی جای قدیمی‌ها را می‌گیرند

عملکرد پر فراز و نشیب ایرانی ها در لیگ ستارگان قطر باعث شد تا رسانه های این کشور از دیپورت اکثر این بازیکنان و ورود نسل جدید از بازیکنان ایرانی به این کشور خبر بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اکثر باشگاه های قطری با تغییر در کادر مدیریتی و فنی خود به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل جدید فوتبال این کشور هستند روزنامه الوطن در گزارشی کامل پیرامون بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ ستارگان به عملکرد ستاره های ایرانی حاضر تاخت و نوشت روند پرفراز و نشیب این بازیکنان باعث شد تا اکثریت شان در لیست نفرات مازاد قرار بگیرند.


در گزارش الوطن و در بخشی که به بازیکنان ایرانی پرداخت، آمده است:«در سال های گذشته بیشتر باشگاه ها برای تقویت یتم های خود به سراغ ستاره های سرشناس فوتبال ایران رفتند تا جایی که تعداد آنها هر سال بیشتر از سال قبل شد به خصوص در فصل تازه به پایان رسیده اما در بین تمام آنها نفراتی مثل اشکان دژاگه از العربی، مجتبی جباری هافبک الاهلی، مسعود شجاعی از الغرافه و همچنین مرتضی پورعلی گنجی از السد نتوانستند انتظارات را برآورده کنند تا جایی که شنیده می شود همه آنها از لیست تیم هایشان کنار گذاشته شده و باید قطر را ترک کنند».


این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است:« البته تعداد زیادی از بازیکنان ایرانی نامزد پیوستن به تیم های قطری هستند و مسلما رفتن این ایرانی های سرشناس با آمدن نسل جدیدی از فوتبالیست های این کشور پر می شود بلکه باشگاه ها با سرمایه گذاری جدید امیدوار باشند بازیکنانی باانگیزه در اختیار دارند که از روند کم نوسان تری سود می برند. مسلما اگر این نسل هم نتواند انتظارات را برآورده کند فوتبالیست های ایرانی در سال های آتی از شانس کمتری برای حضور در لیگ قطر برخوردار خواهند بود و باید جای خود را به فوتبالیست های شرق آسیا بدهند».

 

1116611

1116612

 

 

دیدگاه‌ها