کد خبر : 1330230 | 12 خرداد 1395 ساعت 11:08 | 84.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سابق پرسپولیس در یک قدمی تراکتور

نوری بالاخره شاگرد قلعه‌نویی می‌شود

این طور که از شواهد امر پیداست تکلیف نیمکت رهبری تراکتورسازی هم با ابقای کادر فنی قبلی در حال روشن شدن است.

نوری بالاخره شاگرد قلعه‌نویی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که طی روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی در خصوص اختلافات شدید میان مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی نقل محافل خبری شده بود سرانجام محمد عباسی و امیر قلعه نویی در مذاکره ای تلفنی برای ادامه همکاری در لیگ شانزدهم به توافق کلی رسیدند تا باشگاه محبوب تبریزی هم از بلاتکلیفی نجات پیدا کند.


با قطعی شدن ادامه حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت رهبری تراکتور باید محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را اولین خرید این تیم در نقل و انتقالات تابستانی نامید.بازیکن محبوب سرمربی تراکتورسازی که بعد از یک فصل حضور تلخ در فوتبال قطر دوباره به ایران برگشته و با پیشنهاد جدی تبریزی ها برای کوچ به این شهر روبرو شده است.


قلعه نویی که با رفتن بازیکنانی همچون بختیار رحمانی به شدت دنبال یک پلی میکر خوب می گشت تا ضعف های تیمش را برطرف کند حالا می تواند بعد از سال ها محمد نوری را نیز در جمع شاگردانش داشته باشد تا او خواسته هایش را در زمین اجرا کند. البته تکلیف نهایی حضور این بازیکن در تبریز تا اواسط هفته آینده و بعد از نشست هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی مشخص خواهد شد اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید از این بازیکن به عنوان اولین خرید تراکتوری ها در تابستان نام برد.

دیدگاه‌ها