کد خبر : 1330253 | 12 خرداد 1395 ساعت 11:47 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

گابی در العربی، تورس در لخویا

ستاره‌های فینالیست اروپا در لیگ ستارگان قطر

باشگاه های قطری بار دیگر وارد بازار تابستانی شدند تا با کشاندن ستاره های سرشناس به فوتبال این کشور بیشتر نام خود را بر سر زبان ها بیاندازند.

ستاره‌های فینالیست اروپا در لیگ ستارگان قطر

به گزارش "ورزش سه"، درست مثل سیاست هایی که باشگاه های قطری در سال های گذشته در دستور کار قرار دادند این بار هم فوتبال باشگاهی اسپانیا در تیررس پیشنهادات نجومی و وسوسه کننده باشگاه های متمول و عربی حاشیه خلیج فارس از جمله قطر قرار گرفت تا جایی که روزنامه ها و رسانه ها از پیوستن قریب الوقوع دو ستاره پا به سن گذاشته فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا در لیگ ستارگان خبر دادند.


روزنامه الرایه امروز نوشت:« باشگاه لخویا قطر با ارائه پیشنهادی نجومی در پی شکار فرناندو تورس مهاجم ملی پوش آتلتیکو مادرید است تا به هر نحوی شده او را به جمع بازیکنانش اضافه کند. تورس قراردادش با این تیم اسپانیایی در حال پایان است و با توجه به این ال نینو شانسی برای تمدید قرارداد ندارد به احتمال فراوان به این پشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد».

 

1116621


این درحالیست که سایت های معتبر قطری از جمله الشرق نیز از ارائه پیشنهاد باشگاه العربی به دیگر ستاره مسن آتلتیکو مادرید یعنی گابی پرده برداشت و نوشت:« العربی این بار در سیاست های نقل و انتقالاتی خود تصمیم به خرید ستاره های سرشناس تر گرفته و در اولین گام به سراغ کاپیتان آرژانتینی آتلتیکو رفت و با این بازیکن به توافقات اولیه نیز رسید تا گابی را جانشین بازیکنی همچون جواد نکونام کند».

دیدگاه‌ها