کد خبر : 1330391 | 12 خرداد 1395 ساعت 19:48 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل اسپانیا مقابل کره جنوبی

تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 6-1کره جنوبی را از پیش رو بردارد.

پیروزی پرگل اسپانیا مقابل کره جنوبی

 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دوستانه شاگردان ویسنته دل بوسکه کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، هر دو دروازه باخطر مواجه شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

 

تا اینکه سرانجام در دقیقه 30 اسپانیا به گل رسید. روی یک ضربه ایستگاهی بود که داوید سیلوا با ضربه ای تماشایی، دروازه کره را باز کرد.

 

بعد از این گل روند بازی کاملا به سود اسپانیایی ها تغییر کرد و این تیم در فاصله 5 دقیقه، به دو گل دیگر رسید. ابتدا در دقیقه 32، روی اشتباه دروازه بان کره و قاطی کردن او با موراتا، توپ به سسک فابرگاس رسید و او هم از پشت محوطه جریمه، کار را تمام کرد.

چند دقیقه بعد، روی پاس در عمق سزار آزپلیکوئتا، نولیتو در موقعیت گلزنی قرار گرفت و بعد از پشت سر گذاشتن مدافع حریف، با ضربه ای مطمئن، کار را تمام کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول از شدت حملات اسپانیا کاسته شد و این نیمه با همان سه گل به پایان رسید.

 

اسپانیایی ها نیمه دوم را هم بهتر آغاز کردند و در دقیقه 50 به گل چهارم رسیدند. روی ضربه کرنر تیاگو آلکانتارا بود که آلوارو موراتا با ضربه سر، حساب کار را 4-0 کرد.

این گل هم از شدت حملات اسپانیا کم نکرد و در دقیقه 54، آنها برای پنجمین بار دروازه کره را باز کردند. حرکت بیرین از سمت راست و به هم ریختگی مدافعان کره، یک موقعیت عالی را نصیب نولیتو کرد و او هم با یک بغل پای ساده، ‏دروازه را باز کرد.‏


بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند تا اینکه  در دقیقه 83، کره ای ها یکی از گل های خورده را ‏جبران کردند. ضربه جو سه جونگ بعد از برخورد به سوریانو منحرف شد و حساب کار 5-1 شد.‏


اما این پایان کار نبود و اسپانیایی ها در دقیقه 89 بار دیگر به گل رسیدند. روی پاس آدوریس، موراتا صاحب موقعیت شد و با یک ‏ضربه دقیق، کار را تمام کرد. بازی با همین نتیجه 6-1 به پایان رسید.‏

 

دیدگاه‌ها