کد خبر : 1330414 | 12 خرداد 1395 ساعت 21:21 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونی: راشفورد شایسته حضور در یورو است

وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، معتقد است که مارکوس راشفورد شایسته حضور در فهرست سه شیرها برای یورو 2016 بود.

رونی: راشفورد شایسته حضور در یورو است

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد تنها 92 روز بعد از انجام اولین بازی برای منچستریونایتد، برای سه شیرها به میدان رفت و در نهایت توانست در فهرست نهایی روی هاجسون برای یورو 2016 قرار بگیرد. او در 18 بازی برای منچستریونایتد، 8 گل زد و رونی معتقد است راشفورد می تواند در یورو به انگلیس کمک کند.

 

او به خبرنگاران گفت:" آنطور که او به ترکیب اصلی منچستریونایتد راه پیدا کرد و نمایش هایش تا پایان فصل، در این سن، شگفت انگیز است. او در اولین بازی اش برای انگلیس هم نشان داد که چه توانایی ای دارد و در همان دقایق ابتدایی، گل زد.

 

1115165

 

 

مسئله رضایت بخش در عملکرد او، این است که او درجه یک است و این را درهتل و زمین تمرین هم نشان می‌دهد. هاجسون او را انتخاب کرد و او شایستگی اش را دارد؛ بنابراین او می تواند واقعا به درد ما بخورد.

 

برای تیم فوق العاده است که هاجسون گزینه های هجومی زیادی انتخاب کرد؛ چیزی که برای حضور در چنین تورنمنتی لازم است. برای من به عنوان کاپیتان تیم، حضور در این تورنمنت مایه افتخار است. ما تیم جوانی داریم اما بسیار باکیفیت است."

دیدگاه‌ها