کد خبر : 1330423 | 12 خرداد 1395 ساعت 23:05 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

صبا خصوصی می‌شود، دایی سرمربی

استانداری قم برای واگذاری تیم فوتبال صبا به یک هولدینگ تجاری اقتصادی به توافق نهایی دست یافته و قرارداد این انتقال به زودی امضاء می‌شود.

صبا خصوصی می‌شود، دایی سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، پس از مشکلات مالی فراوانی که تیم فوتبال صبا طی سال‌های اخیر داشت استاندار قم به عنوان رئیس مجمع این باشگاه تصمیم گرفت آن را به بخش خصوصی واگذار کند.

 در فصل اخیر لیگ برتر سید عبدالرضا موسوی مالک هتل داریوش کیش به عنوان حامی مالی در صبای قم فعالیت داشت اما نتوانست به صورت کامل تعهدات خود را عملی کند اما این بار استانداری قم تصمیم گرفته به صورت قطع مالکیت تیم صبا را به بخش خصوصی دهد و دیگر بحث اسپانسری مطرح نباشد.

یک هولدینگ تجاری اقتصادی که گفته می‌شود از دوستان علی دایی سرمربی فصل اخیر صبا نیز است توانسته نظر مثبت استانداری قم را برای خرید تیم صبا جلب کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به احتمال فراوان در هفته جاری این قرارداد منعقد می‌شود و مالکیت صبا در اختیار این سرمایه گذار قرار خواهد گرفت.

در حالی که برخی رسانه‌ها مطرح کردند فعلا بحث واگذاری تیم صبا منتفی شده اما این اتفاق قطعا خواهد افتاد و خریدار صبا تنها در صورت واگذاری تیم، برای این کار اقدام کرده است؛ بسیاری از کارهای قانونی واگذاری صبا به بخش خصوصی انجام شده و مابقی اقدامات نیز از سوی استانداری قم و مالک جدید صبا به موازات فصل نقل و انتقالات و بازی‌های لیگ برتر انجام می‌شود.

پس از امضای قرارداد مابین استانداری قم و هولدینگ تجاری اقتصادی خریدار تیم صبا، علی دایی به عنوان سرمربی این تیم معرفی می‌شود اما او برای پذیرفتن این مسؤولیت شرط و شروط‌هایی نیز گذاشته است.

زمانی که دایی به صورت رسمی سرمربی صبا در لیگ شانزدهم شود او و مدیران این باشگاه کارشان را برای تمدید قرارداد بازیکنان و جذب نفرات جدید آغاز می‌کنند.

دیدگاه‌ها