کد خبر : 1330427 | 12 خرداد 1395 ساعت 22:57 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماریو گومز: آینده‌ام را به تقدیر می‌سپارم

مهاجم آلمانی بشیکتاش مایل نیست در آستانه یورو به ترانسفر باشگاهی فکر کند.

ماریو گومز: آینده‌ام را به تقدیر می‌سپارم

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گومز تصمیم‌گیری در مورد آینده‌اش را به بعد از پایان جام ملت‌های اروپا موکول کرد. این مهاجم 30 ساله آلمانی که در حال حاضر با یک قرارداد قرضی از سوی فیورنتینا، در بشیکتاش ترکیه توپ می‌زند گفت:" سعی می‌کنم کمی ذهنم را رها کنم و آزاد بگذارم. با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده‌ام که در حین مسابقات یورو نمی‌خواهم هیچ چیزی در این مورد بشنوم. بنابراین قطعا تا پایان این تورنمت هیچ تصمیمی گرفته نخواهد شد."

 

 

1116768

 

 

گومز در اولین فصل حضورش در بشیکتاش آقای گل ترکیه شد و نه تنها با این درخشش نقشی غیر قابل انکار و بسیار موثر در قهرمانی تیمش در سوپرلیگ داشت، بلکه توانست بعد از دو سال بار دیگر توجه یواخیم لوو را نیز به خود جلب کند. او در آوریل سال جاری پیشنهادی برای تمدید این قرارداد قرضی دریافت کرد اما آن را بی‌پاسخ گذاشت تا معلوم شود آیا تیمش در چمپیونزلیگ شانسی دارد یا خیر.


من دیگر به دوران فوتبال حرفه‌ای‌ام نگاه نمی‌کنم. جوان که هستی مدام در تصوراتت به این فکر می‌کنی که روند کاری‌ات چگونه پیش خواهد رفت و می‌خواهی در چه تیم‌هایی بازی کنی. من خودم زمانی برنامه‌ام این بود بعد از فیورنتینا در اسپانیا بازی کنم، اما نشد. الان ولی خیلی هم افتخار می‌کنم و خوشحالم که اینجا هستم."

دیدگاه‌ها