کد خبر : 1330461 | 13 خرداد 1395 ساعت 09:11 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت مخاطبان گرامی همچنان ادامه دارد؛

900 هزار نفر در اینستاگرام ورزش سه

صفحه رسمی اینستاگرام "ورزش سه" بامداد امروز از مرز 900 هزار نفر فالوور گذشت که این اتفاق در بین صفحات مجازی رسانه‌های ورزش ایران بی‌سابقه است.

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت 17 ماه از زمان آغاز به کار صفحه رسمی اینستاگرام سایت "ورزش سه" به نشانی اینترنتی « instagram.com/varzesh3 » روز به روز مخاطبان و ورزش دوستان زیادی این صفحه را دنبال (فالو) کرده تا در جریان به‌روزترین و جذاب‌ترین اخبار تمام رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال باشند.

 

صفحه اینستاگرام "ورزش سه" اخبار لحظه‌ای و خاص ورزش ایران و جهان را در قالب عکس‌هایی که بیشتر آنها به صورت ویژه و جذاب طراحی شده‌اند منتشر می‌کند و در کنار آن کلیپ‌های مسابقات ورزشی را روی خروجی قرار می‌دهد تا مخاطبان اخباری که انتظار دارند را در سریع‌ترین زمان ممکن در این صفحه مجازی مشاهده و دریافت کنند.

 

بامداد امروز پنج‌شنبه سیزدهم خردادماه تعداد فالوورهای اینستاگرام "ورزش سه" به بیش از 900 هزار نفر رسید که این آمار در بین رسانه‌های ورزش ایران بی‌سابقه است و البته جالب توجه می‌باشد که بیشتر آنها در عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده به بحث، تبادل نظر و دفاع از تیم یا بازیکن مورد علاقه‌شان می‌پردازند.

 

این حمایت شما علاقه‌مندان به سایت و اینستاگرام "ورزش سه" مایه مباهات ما است و امیدواریم بتوانیم خواسته‌های شما در زمینه اطلاع‌رسانی هرچه بهتر اخبار ورزشی را به نحو احسن انجام دهیم و از مخاطبان و همراهان عزیز نیز می‌خواهیم با نظرات خود ما را در این راه همراهی کنند.

 

کانال تلگرام سایت "ورزش سه" به نشانی « telegram.me/varzesh3 » هم اخیرا به آمار قابل توجه و بی‌سابقه‌ای در بین رسانه‌های ایران دست یافته و مخاطبانش به بیش از 600 هزار نفر رسیده است که این مسئله مایه افتخار ما بوده و قطعا با این استقبال قابل تحسین مخاطبان سعی می‌کنیم با قدرت‌تر به کارمان ادامه دهیم.

 

1116801

دیدگاه‌ها