کد خبر : 1330490 | 13 خرداد 1395 ساعت 11:35 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

مقدونیه – ایران؛ آغاز ماراتن جام جهانی از اسکوپیه

از امشب ماراتن پر پیچ و خم صعود به جام جهانی با دیدارهای دوستانه و رسمی برای ملی پوشان ایران آغاز می شود، ماراتنی پر از اتفاقات تلخ و شیرین برای تیم پوست انداخته کارلوس کی روش.

مقدونیه – ایران؛ آغاز ماراتن جام جهانی از اسکوپیه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مشخص شدن گروه بندی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی استارت خود برای آماده سازی جهت حضور موفق در این مسابقات را از چند روز قبل زد و در اولین گام سر پرماجرایی به مقدونیه داشت تا اولین اردوی اروپایی و بازی تدارکاتی اش را مقابل این کشور در شهر خاطره انگیز اسکوپیه برگزار کند.


 در روزهایی که همه تیم های ملی دنیا مشغول بازی های دوستانه هستند شاگردان کارلوس کی روش هم در اسکوپیه به مصاف حریف درجه دوم اروپایی خود می روند تا محک نسبتا جدی را پشت سر بگذارند. البته از آن جا که تیم ملی تمرینات زیادی نداشت و تنها چند روز با امکانات موجود داخلی تمرین کرد بازی امشب را زیاد نمی توان ملاکی برای قضاوت در خصوص تیم ملی قرار داد. رویارویی با مقدونیه تنها می تواند ضعف های تیم ملی را برای کادر فنی و کی روش علنی کند تا در حد فاصل زمانی تا اولین بازی ایران در مقدماتی جام جهانی برابر قطر این ضعف ها برطرف شود.

 

1116852


 در بازی امشب قطعا مربیان از ترکیب های مختلفی سود خواهند برد تا از نظر تجربی بازیکنان جوان تر را نیز در شرایط بازی های ملی قرار دهند آن هم مقابل تیمی اروپایی که از نظر بدنی جزو تیم های خوب شرق اروپا قلمداد می شود. مقدونیه که همواره در مراحل گروهی یورو و مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا به توفیقی نرسیده تنها با سود بردن از تک ستاره هایی همچون ایگور پاندف نامش را در فوتبال قاره سبز بر سر زبان ها انداخته اما با این حال رویارویی با این تیم ها می تواند تجربه خوبی برای ایران قلمداد شود.


 ایران که بعد از بازی امشب در تهران هم میزبان قرقیزستان خواهد بود در این دو بازی بیشتر از نظر بدنی محک خواهد خورد تا تکنیکی و تاکتیکی که باید منتظر ماند و دید کارلوس کی روش با انتخاب چنین رقبایی دنبال چه اهدافی است. حریفی که می توانست تیمی خوب مثل کرواسی باشد اما سرمربی تیم ملی ترجیح داد تا با مقدونیه روبرو شود تا تیم پرستاره ای همچون کرواسی که در رقابت های یورو 2016 حضور دارد.


بازی دوستانه در راه جام جهانی 2016، پنجشنبه 13 خردادماه 95، ساعت 21:30، ورزشگاه فیلیپ آرنا اسکوپیه

دیدگاه‌ها