کد خبر : 1330531 | 13 خرداد 1395 ساعت 13:24 | 61.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش برای هواداران تیم قهرمان

توافق استقلال خوزستان با 7 بازیکن

7 بازیکن استقلال خوزستان امروز با حضور در محل باشگاه برای لیگ شانزدهم با این تیم به توافق مالی رسیدند.

 توافق استقلال خوزستان با 7 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان پس از قهرمانی خیلی زود عبدالله ویسی را از نیمکتش خارج شده دید و پس از این اتفاق مسئولان این تیم طی جلسات متعددی که داشتند سکان هدایت را به سید سیروس پورموسوی مربی بومی این تیم دادند تا سیاست بومی گرایی در این تیم باقی بماند.


سید سیروس پورموسوی که از ابتدای تاسیس این باشگاه در کادرفنی حضور داشته است و شناخت خوبی از جوانان مستعد خوزستانی دارد، این سمت را قبول و کارش را برای ادامه راه ویسی شروع کرد.


پس از رفتن موسی کولیبالی به سپاهان و همچنین فرناندو دخسوس به گسترش فولاد تبریز، استقلال خوزستان بسیار زود با بازیکنان فصل قبلش مذاکرات را شروع کرد و در اولین اقدام محمد طیبی کاپیتان ملی پوش این تیم قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.


تیم قهرمان ایران ادواردو سوارز، فیلیپ برتولدو دو بازیکن خارجی دیگرش را رد کرد تا بتواند لیستش را برای حضور بازیکنان ایرانی بیش تری بازکند.


حسین بهرامی از استقلال اهواز ،حسین بازیاری و سلمان بحرانی از ایرانجوان بوشهر اولین خریدهای این تیم هستند. حسین بازیاری برای خط دفاعی و حسین بهرامی و سلمان بحرانی برای پست هافبک به این تیم اضافه شده اند.


روز گذشته از سوی پورموسوی اعلام شد که فردا با لیست ابتدایی اش در باشگاه جلسه خواهد داشت، امروز جلسه ای بین سید سیروس پورموسوی و لیست ابتدایی این مربی در باشگاه استقلال خوزستان برقرار شد و  در این جلسه 7 بازیکن با این تیم به توافق مالی رسیدند.


مهدی زبیدی، عقیل شویعی کعبی، گودرز داوودی، فرشاد جانفزا، فرشاد سالاروند، حسن بیت سعید و میثم دورقی امروز به توافق رسیدند تا رسما در استقلال خوزستان بمانند گودرز داوودی در پست دروازه بانی، عقیل کعبی در پست دفاع چپ، میثم دورقی در پست هافبک دفاعی، فرشاد سالاروند در پست هافبک نفوذی، مهدی زبیدی در پست وینگر، حسن بیت سعید و فرشاد جانفزا در پست مهاجم تاکنون حضورشان در استقلال خوزستان برای لیگ شانزدهم قطعی شده است.


سید سیروس پور موسوی در این باره گفت: امروز جلسه ای خوب با این بازیکنان داشتیم و با این 7 بازیکن به توافق رسیدیم و تنها رحیم زهیوی از ما فرصت خواست تا یکشنبه جلسه بعدی را با این بازیکن برگزار کنیم. این لیست اولیه ما بود و سپس به فکر بازیکنان بعدی و لیست دوم تیم هستم و خیالم از بابت این بازیکنان راحت شده است. ما می خواهیم با قدرت به مسابقات لیگ پا بگذاریم و در کنار هواداران روزهای خوش را ادامه دهیم.

تا کنون 9 بازیکن از لیست 18 نفره تکمیل شده است و باید منتظر نیمه دوم لیست این تیم ماند.

دیدگاه‌ها