کد خبر : 1330573 | 13 خرداد 1395 ساعت 17:21 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از 3 سال شروع بسیار خوبی داشتم

مرادی: تمام تلاشم برای طلای المپیک است

ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: تمام تلاشم برای حضور موفق و کسب طلای المپیک است.

مرادی: تمام تلاشم برای طلای المپیک است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سهراب مرادی که روز گذشته در دسته 94 کیلوگرم به مقام نخست دست یافت در مورد شرایطش بعد از 3 سال دوری اظهار داشت: فکر می‌کنم بعد از 3 سال خیلی خوب شروع کردم و همه چیز آنطور که می‌خواستم پیش رفت. من فقط دو حرکت انجام دادم و رقابت خاصی با سایر شرکت‌کننده‌ها نداشتم.

وی ادامه داد:‌ امشب هم برای حضور در مسابقات کلمبیا به این کشور می‌روم و پس از بازگشت با خیال راحت به المپیک فکر خواهم کرد.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران عنوان کرد: همه چیزم را در این سه سال برای المپیک گذاشتم و با تمام توان در آنجا حاضر خواهم شد. تمام تلاشم برای کسب مدال طلای المپیک است. تمام شرایطی که وجود داشت را در این سه سال که برخی دوستان مرا بازنشسته اعلام کرده بودند تحمل کردم و امیدوارم دیگر از این اتفاق‌های یکباره رخ ندهد تا بدون دغدغه کار کنم.

وی تأکید کرد: بعد از آنکه در المپیک لندن آن اتفاق‌ها برایم پیش آمد و مدال را از دست دادم یک چیز در دلم مانده و آن هم حضور موفق در المپیک است و باید با تمام توان ادامه دهم.

وی با اشاره به شرایط اردوها گفت: همه چیز خوب است و مشکلی نداریم. جو اردوها خوب است و فدراسیون هم جام فجر را برگزار کرده و مسابقات کلمبیا هم برایم در پیش است. سجاد انوشیروانی هم به عنوان سرمربی تمام تلاشش را برای آماده کردن ملی‌پوشان می‌کند.

وی در پایان یک وزنه‌بردار از روسیه را به عنوان رقیب اصلی خود عنوان کرد.

 

دیدگاه‌ها