کد خبر : 1330607 | 13 خرداد 1395 ساعت 19:58 | 74.6K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های جالب توجه مسی در دادگاه

فوق ستاره بارسلونا در دادگاه جنجالی اش تاکید کرد که تنها به فکر فوتبال بازی کردن است.

صحبت های جالب توجه مسی در دادگاه

به گزارش "ورزش سه"، نخستین گزارشات از صحبت های لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا، در دادگاه فرار مالیاتی اش که امروز در شهر بارسلونا برگزار شد، منتشر شده است.

 

بخشی از صحبت های مسی در این دادگاه به این شرح است:" من همواره تمام توجهم را معطوف فوتبال کرده ام و به فکرعملکرد خود در زمین هستم. به پدرم و وکلایم درباره چنین مسائلی اعتماد داشته ام. تصور نمی کردم که آن ها درباره چنین مسائلی من را گمراه کنند. هیچ چیزی درباره این مسائل نمی دانم و هیچ گاه علاقه مند به دانستن آن نیز نبوده ام. هیچ گاه هیچ چیزی در این مورد نخوانده ام و یا هیچ سوالی نیز نپرسیده ام.

 

مسی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد وجود یک کمپانی به نام جنبریل در اروگوئه که پرداخت های ‏مربوط به حق استفاده از عکس های مربوط به او را مدیریت می کرد، گفت:" نمی دانستم که عضو و ‏مدیر این کمپانی هستم. من مدارک را امضا می کردم زیرا به پدرم و وکلا اعتماد داشتم. ‏

 

1116888

 

تنها چیزی که می دانم این است که من مدارکی در مورد قرارداد با اسپانسرها برای تبلیغات و عکاسی را ‏امضا می کردم. ‏ من 18 ساله بودم که این مدارک را امضا کردم و می توانید تصور کنید که در یک دنیای دیگر سیر می ‏کردم. هیچ چیزی در این مورد به یاد ندارم."‏ خورخه مسی، پدر لیونل، هم تایید کرد که پسرش چیزی در مورد مسائل مربوط در این پرونده نمی ‏دانست.‏

 

روز پنج شنبه نیز جلسات دادگاه فرار مالیاتی لیونل مسی ادامه خواهد داشت و انتظار می رود که نتایج اولیه در روز جمعه مشخص شود. پیش بینی می شود که شخص لیونل مسی از اتهامات مطرح شده، تبرئه گردد.

دیدگاه‌ها