کد خبر : 1330643 | 13 خرداد 1395 ساعت 23:50 | 165.9K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش خوش‌تیپ و جنتلمن در اسکوپیه(عکس)

سرمربی تیم ملی در یکی دیگر از دیدارهای تدارکاتی اروپایی اش با تیپی متفاوت روی نیمکت ایران نشست.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در شبی که آرام تر از همیشه روی نیمکت تیم ملی نشست و شاهد برد شیرین و نمایش دیدنی شاگردانش بود تیپی متفاوت تر از همیشه داشت تا نشان دهد مرد شماره یک و جنتلمن ایران برای سفر به روسیه نقشه های زیادی در سر دارد.


این پنجمین بازی متوالی شاگردان او محسوب می شد که با برد پرگل توام می شد با این تفاوت که این بار نمایش تهاجمی ایران بسیار دیدنی تر و کامل تر از دیدارهای قبلی بود. کی روش که در روزهای گذشته مدام از امکانات ضعیف موجود در ایران گله مند بود، تیمی را روانه مصاف با مقدونیه کرد که چه در فاز تهاجمی چه در فاز تدافعی نمایش کامل ارائه داد. گرچه مقدونیه آن تیم قدرتمندی نبود که همگان تصور می کردند اما با این حال نتیجه ای که مقابل همین تیم رقم خورد می تواند از نظر روحی روانی روی ملی پوشان تاثیر مثبت بگذارد تا در ماراتن پرپیچ و خم صعود به روسیه کم حال آنها شود.


کی روش مرد خوش تیپ نیمکت ایران به همین خاطر بود که به محض سوت پایان بازی خنده بر لب به سمت سرمربی مقدونیه رفت و از او بابت این نمایش و بازی تدارکاتی تشکر کرد. نتیجه برابر مقدونیه شاید در نگاه اول نتیجه خوبی برای کی روش باشد، اما قطع به یقین مرد پرتغالی از دستاوردهای این بازی بیشتر از نتیجه اش خوشحال بود و مهمترین دستاورد هم پخت تر شدن جوانانی بود که می توانند چه در مستطیل سبز چه روی نیمکت ذخیره ها عصای دست او در راه رسیدن به جام جهانی 2018 شوند.

 

1116935

دیدگاه‌ها