کد خبر : 1330646 | 14 خرداد 1395 ساعت 00:18 | 86.3K بازدید | 5 دیدگاه

کی‌روش: بازیکنان‌ایرانی باید به سطح اروپا برسند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از انجام مسابقه با تیم ملی مقدونیه کاملا رضایت دارد.

کی‌روش: بازیکنان‌ایرانی باید به سطح اروپا برسند

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از بازی تدارکاتی برابر تیم ملی مقدونیه گفت: از تیم ملی مقدونیه که برای مسابقه مقابل ما اعلام آمادگی کرد و از نمایش خوبی که با تمام بازیکنان اروپایی و سرعت بالای خود داشت تشکر می‌کنیم چرا که اینگونه بازی‌ها فرصت مناسبی برای بازیکنان ما محسوب می‌شود.

او ادامه داد: مطمئنا پیروزی در بازی‌ها برای ما اهمیت دارد ولی مسئله مهم‌تر از آن درسی است که از مسابقه برابر مقدونیه کسب کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که از دیدار برابر مقدونیه چه درسی گرفتند، ابراز کرد: مطمئنا بازیکنان ما با بازی مقابل تیمی که در اروپا حضور دارد توانستند تحت فشار بیشتری کار کنند و سعی کردیم به آنها آموزش دهیم زودتر تصمیم بگیرند و به گونه‌ای آنها را با تجربه کاملا اروپایی آشنا کردیم.

کی‌روش با بیان اینکه بازیکنان ما برای رسیدن به سطح اول فوتبال اروپا باید بیشتر آماده شوند، گفت: فراتر از نتیجه امروز درس بزرگی برای بازیکنان ما از نظر دریبل و شوت زدن، ضربات نهایی، تکل‌های به موقع و ... در زمین مسابقه به دست آمد. در این بازی‌ها است است که بازیکنان تصمیم گیری‌های به موقع و مناسب را یاد می‌گیرند و دیدار با مقدونیه هم تجربه بسیار خوبی در این زمینه بود.

او خاطرنشان کرد: باید بازیکنان تیم ملی ایران که در آسیا بازی می کنند آشنایی و نزدیکی بیشتری با سطح اول فوتبال اروپا داشته باشند.

دیدگاه‌ها