کد خبر : 1330733 | 14 خرداد 1395 ساعت 16:40 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

په په: در سن سیرو برای اولین بار گریه کردم

په په، مدافع پرتغالی رئال مادرید که ابتدای فصل گذشته از سوی بنیتس مورد استفاده قرار نمی گرفت، با آمدن زیدان توانست جایگاه سابقش را به دست آورده و مهره ای موثر در راه فتح اوندسیما باشد.

په په: در سن سیرو برای اولین بار گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، په په در بازی فینال هرچند که یک بار مرتکب خطای پنالتی روی تورس شد اما با از دست رفتن این پنالتی توسط گریزمان، اجازه داده نشد تا خاطره ای تلخ از په په در فینال و در ذهن هواداران رئال به یادگار بماند. او در باقی دقایق، نمایش درخشانی در ترکیب کهکشانی ها داشت.

 

1117126

 

رئال در ضربات پنالتی موفق به شکست اتلتیکو شد تا برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شود. نکته جالب اینکه په په در ضیافت پنالتی ها و با هر بار گل شدن ضربات بازیکنان رئال می گریست.

 

او در همین رابطه به مارکا گفت:" توضیح دادنش مشکل است. وقتی لوکاس پشت پنالتی اول قرار گرفت به قدری آرامش خاطر داشت انگار که در حال زدن یک پنالتی در بازی تمرینی است. وقتی پنالتی او گل شد نتوانستم خودم را کنترل کنم و گریستم. هیجان زده شده بودم. آنجا بود که حس کردم این بازی را نمی بازیم.

فشار فوق العاده زیاد بود چون سرنوشت یک فصل زحمت و تلاشمان به پنالتی ها کشیده شده بود. هر بار که پنالتی را گل می کردیم اشک می ریختم. با همسر و خانواده ام در مورد این اتفاق عجیب صحبت کرده ام. این برای اولین بار بود که در یک زمین فوتبال گریه می کردم. اگر نوبت به من می رسید، مشکلی برای پنالتی زدن نداشتم و گلش می کردم چون همیشه آماده ام تا به تیمم کمک کنم."

دیدگاه‌ها